برگزای اجلاسیه شهیدان دانشجو در دانشگاه ایلام

اجلاسیه شهیدان دانشجو با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع ) ایلام، فرمانده انتظامی استان خانواده های شهدای دانشجو در سالن شهید حیدری دانشگاه ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۴۹۸۷۸

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ رییس دانشگاه ایلام  در این  اجلاسیه گفت:  شهدا در مبارزه با ضد انقلاب با جانفشانی شجاعانه مقابله کردند و اکنون نیز ما را در رسیدن به اهداف متعالی یاری می دهند.
 
طاهر علی محمدی افزود: شهدا به دلیل جایگاه والا نزد خداوند متعال پس از مرگ نیز حیات دارند و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.

وی ادامه داد: شهدا تمام هستی خود را در راه خداوند متعال انفاق کردند، شهیدان در اعمالشان تنها به خدا توجه دارند و همه چیز در محضر شهید است.

علی محمدی افزود:  پرده های غیب برای شهید کنار رفته است. اگر شهید به مقام بالایی می رسد به این معناست که به مرحله انقطاع رسیده و از لذت های دنیوی گذشته است.

وی ادامه داد:  عالمان و عارفان پس از سال ها تلاش علمی و معنوی به سیر و سلوک عارفانه رسیدند اما شهدا با جهاد فی سبیل الله یکباره به مقام بالایی نزد خداوند رسیدند.

رییس دانشگاه ایلام گفت: مقام و منزلت شهدا پس از شهادت بیشتر نمایان می شود و در اینجا وظیفه ما این است که یاد این بزرگان را گرامی بداریم.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها