نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به کارنامه درخشان بسیج در مقابله با چالش ها و بحران های گوناگون گفت: در نبرد سخت و دفاع از کشور، بحران ها، تهدیدها و جنگ نرمی که امروز با آن مواجه هستیم نقش آفرینی بسیج، چشم گیر است.
کد خبر: ۱۳۴۹۸۲۵
کارنامه بسیج در مقابله با چالش ها و بحران ها گوناگون درخشان استبه گزارش جام جم آنلاین  البرز، آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز  وامام جمعه کرج بسیج را الگوی رعایت قانون و اخلاق، تقوای الهی، مبارزه با فساد، هوشیاری و نوگرا بودن دانست و افزود: آن کسی که می تواند در مقابل فساد، توسعه فساد و خرابکاری های دشمن به ایستد بسیج همیشه آگاه و بیدار است.
آیت الله حسینی همدانی در ادامه به جایگاه و نقش عالم استعمار ستیز مرحوم شهید آیت الله سید حسن مدرس اشاره کرد و گفت این مرد بزرگ نقش پررنگی در تاریخ معاصر داشته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یکی از عوامل موفقیت نظام را همراهی و اعتماد مردم عنوان کردو افزود نماد این مردم سالاری مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم است که باید شاخصه های انقلابی بودن را در خودشان حفظ کنند.
خطیب جمعه کرج بر تعدادی از شاخصه های مجلس انقلابی اشاره کرد و گفت این مجلس هرگز ارتباط خود را با توده مردم قطع نمی‌کند، ساده زیست است ،ارتباط مستمر با محرومین جامعه دارد و از اشرافی گری و فساد جلوگیری می کند.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به رشد بالای جمعیت استان از تعداد کم نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.
نماینده ولی فقیه در استان سپس به مشکلات گودبرداری محله حصارک پایین و تخلفات صورت گرفته در این زمینه پرداخت و گفت باید پیمانکار جدید سریعتر کارش را شروع کند و دستگاه‌های مختلف بر این امر نظارت لازم را داشته باشند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها