فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پیشگیری و کاهش ناهنجاری های اجتماعی در گرو همگانی کردن فریضه الهی امر به معروف و نهی ازمنکر است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پیشگیری و کاهش ناهنجاری های اجتماعی در گرو همگانی کردن فریضه الهی امر به معروف و نهی ازمنکر است.
کد خبر: ۱۳۴۹۷۵۱

کاهش ناهنجاری‌ها در گرو احیای امر به معروف و نهی از منکر استبه گزارش جام جم آنلاین، سردار احمد طاهری در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی خود، نظم و امنیت را در جامعه اسلامی به ارمغان آورده و دیدارها و مناسبت‌ها در طول سال فرصت خوبی برای پیوند بیشتر مردم و مسئولان با حافظان نظم و امنیت می‌باشد.

 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: امروزه حضور در فضای مجازی یکی از جنبه‌های گریزناپذیر زندگی شده و هر روز به کاربران اینترنت افزوده می‌شود که این افزایش بی رویه کاربران منجر به حضور متخلفان بیشتر در این فضا شده است که خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی پلیس فتا در استان قریب به ۹۹ درصد پرونده‌های سایبری کشف شده است.

 

سردار طاهری در خصوص برخورد با معضل‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی توانسته اقدامات مؤثری را انجام دهد، افزود: نیروی انتظامی در تلاش است با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط و با همگانی کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر، آسیب‌های اجتماعی را پیشگیری، کنترل و کاهش دهد، که خوشبختانه در این مسیر نیز به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده و انتظار است این همکاری‌ها و هماهنگی‌ها ادامه پیدا کند تا به جایی برسیم که حتی یک جرم و یا تخلف در جامعه وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها