استاندار هرمزگان گفت: یکی از خواسته‌های اصلی ما این است که امکان تردد خودرو‌های مناطق آزاد در سطح استان هرمزگان فراهم شود.
استاندار هرمزگان گفت: یکی از خواسته‌های اصلی ما این است که امکان تردد خودرو‌های مناطق آزاد در سطح استان هرمزگان فراهم شود.
کد خبر: ۱۳۴۹۶۴۵
       

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،استاندار هرمزگان گفت: یکی از خواسته‌های اصلی ما این است که امکان تردد خودرو‌های مناطق آزاد در سطح استان هرمزگان فراهم شود.

مهدی دوستی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان که با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به اینکه هرمزگان یک استان خدمات و تجارت محور است و گردشگری یکی از مزیت‌های نسبی این استان محسوب می‌شود، افزود: گسترش پوشش تردد خودرو‌های مناطق آزاد در جغرافیای وسیع استان هرمزگان، امکان ارائه خدمات بهتر به خصوص در زمینه گردشگری در این استان را فراهم می‌کند.

استاندار هرمزگان به مشکلات اسناد مالکیت مسکونی و کشاورزی در هرمزگان اشاره کرد و افزود: تعیین تکلیف اسناد مالکیت مردم، برای توسعه شهری و کسب و کار‌های خرد و متوسط در هرمزگان ضروری است و با تعیین تکلیف اسناد مالکیت، سرمایه‌گذاری‌های جدید نیز بهتر در استان شکل می‌گیرد.

دوستی، توسعه خوشه‌های صنعتی و خدماتی و زنجیره‌های ارزش توسط صنایع در هرمزگان را از دیگر موارد مهم برای این استان برشمرد و خواستار توجه به آن شد.

وی همچنین بر لزوم تسهیل تجارت دریایی و صیادی در هرمزگان تاکید کرد.

در این نشست رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان، دبیر اتاق بندرعباس و جمعی از فعالان اقتصادی به بیان مشکلات در حوزه‌های مختلف از جمله تجارت، بازرگانی، کشاورزی، معدن و سایر پرداختند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها