مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه پیام نور استان همدان با حضور مسئولین استانی برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۴۹۵۷۳

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مراسم جشن جدید دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور استان همدان در روز چهارشنبه، سوم مهرماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی, دکتر باب الحوائجی معاون سیاسی امنیتی استانداری، حجت الاسلام و المسلمین نبوی مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی، روسا و مدیران ستادی دانشگاه پیام‌نور برگزار شد.


حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمدحسین فلاحی در این دیدار با بیان اینکه هرکسی با اخلاص به دنبال علم برود خیر دنیا و آخرت نصیب او خواهد شد، افزود: محیط دانشگاه باید محیط علم و آموزش باشد و نیروهای دانشگاه هم باید همدل و همکار باشند.

نماینده مردم همدان با بیان اینکه جوانان و دانشجویان سرمایه های کشور هستند، بیان کرد: قدر دانشجویان را بدانید و آن ها را تکریم کنید.

حجت الاسلام فلاحی گفت: امروزه شاهد حضور دانشجویان فارغ التحصیل و نخبه دانشگاه پیام نور استان همدان در ادارات و دستگاه های دولتی و غیر دولتی کشور هستیم که با موجب رونق اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شده اند.

وی افزود: این دانشگاه با یازده هزار دانشجو یکی از قطب های آموزشی همدان به شمار می رود و امروزه یکی از بزرگترین افتخارات علمی و آموزشی و فرهنگی این استان به شمار می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها