بالا بودن قیمت زمین های اختصاص یافته در طرح مسکن روستایی وعدم توانایی افراد فاقد مسکن برای خرید آن از دغدغه های مشترک شوراهای اسلامی روستاها بود که در نشستی با حضور مدیران ارشد استانی در شهرستان فیروزکوه مطرح شد.
کد خبر: ۱۳۴۹۵۰۸


به گزارش جام جم آنلاین تهران، مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران در نشستی که با حضور مدیران ارشد استانی وشهرستانی در فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد،اعلام کرد: افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند یا توسط شوراهای روستایی بعنوان افراد کم درآمد فاقد مسکن معرفی شوند از طرح پیشنهادی ما بهره مند می شوند.
غلامرضا صالحی افزود : در این طرح زمین به صورت 99 ساله و اجاره به شرط تملیک در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می گیرد.
تکمیل طرح تعریض جاده سمنان به فیروزکوه که در مسیر 15 روستای بخش پشتکوه واقع شده از دیگر مطالبات روستاییان این شهرستان بود.
نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت : برای تکمیل این طرح در حوزه استحفاظی استان تهران 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
احمد رسولی نژاد افزود: در صورتیکه 10 درصد از اعتبار مورد نیاز طرح از طریق راه و شهرسازی یا سازمان برنامه و بودجه در اختیار پیمانکار قرار گیرد ادامه کار به سرعت پیگیری خواهد شد و طرح به اتمام می رسد.
بازنگری و اجرای طرح هادی، بهسازی راه های روستایی، تامین آب زراعی و شرب و واگذاری زمین برای ساخت مجتمع های دامداری از دیگر خواسته های مردم در این نشست بود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها