دادستان عمومی و انقلاب اشکذر هشدار داد:

برخورد قضایی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در شهرستان اشکذر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذربرهم افزایی دستگاه‌های متولی زمین و لزوم تقویت گشت‌های حفاظت از اراضی، تأکید کرد و نسبت به اقدام به هرگونه تغییرکاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی هشدار داد.
کد خبر: ۱۳۴۹۴۳۵

به گزاش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، محمدجواد زارع بیدکی در جلسه با نمایندگان حقوقی اداره کل جهاد کشاورزی استان با اشاره به اهمیت گسترده فعالیت‌های این اداره، اظهار داشت: جهاد کشاورزی نقش ناظر در زمینه حفاظت از اراضی را دارد و‌ در این راستا تعامل و هم افزایی بیشتری نسبت به گذشته بین دستگاه قضا و امور اراضی درخصوص حفاظت از اراضی و برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان مورد تاکید است.

وی با تاکید بر اجرای صحیح قانون افزود: تغییر کاربری اراضی کشاورزی، موضوع مهمی است و باید با برخورد قاطعانه، جلوی اقدامات غیرقانونی فرصت طلبان گرفته شود.

زارع حفظ عرصه‌های طبیعی و اراضی کشاورزی را به عنوان سرمایه‌های نظام و تحویل آن به نسل‌های آینده را مهم و ضروری برشمرد و گفت: دستگاه قضایی در خصوص حقوق عامه و اموال عمومی اهتمام ویژه دارد و در این مسیر از هیچ اقدامی فروگذار نیست. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر ضمن تأکید بر لزوم مقابله با دست اندازی سودجویان به اراضی کشاورزی، خواستار هم افزایی و تشریک مساعی در جهت تقویت توان گشت زنی شد و تصریح کرد: حفاظت از باغات و اراضي كشاورزي شهرستان و نيز به جهت اهميت حفظ منابع آب در امنيت كشور اجراي طرح هاي آبياري تحت فشار بسيار حايز اهميت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها