بیش از ۱۳۶ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شد

مدیر صندوق کارآفرینی لرستان گفت: در راستای تفاهم نامه بنیاد برکت و وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان، ۱۳۶ میلیارد و ۹۵۹ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۳۴۹۳۳۹
بیش از ۱۳۶ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شدبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: مرتضی دالوند اظهار کرد: این مبلغ باتوجه به ظرفیت‌های جغرافیایی هر منطقه در ایجاد فرصت‌های شغلی به خصوص در روستاهای استان به ۱۴۱ طرح پرداخت شده است.
 
وی ادامه داد: با تسهیلاتی که این صندوق به طرح های اقتصادی روستایی پرداخت کرده، چرخ اقتصاد و توسعه در برخی مناطق به حرکت درآمده است.
 
دالوند گفت: رویکرد جدید صندوق کارآفرینی امید برای ایجاد اشتغال، “طرح محور” است و  باهدف کاهش محرومیت و ایجاد روند مهاجرت به روستاها، طرح هر روستا یک محصول و روستای بدون بیکار در استان اجرایی شد.
 
وی ادامه داد: در راستای طرح روستای بدون بیکار، برای ۴۹ طرح، یک میلیارد و ۲۸۳ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.
 
مدیر صندوق کارآفرینی لرستان گفت: این صندوق در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری نیز تاکنون با پرداخت ۹۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به یکهزار و ۱۲۵ طرح، زمینه اشتغال ۲هزار ۵۰۰ نفر را فراهم کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها