حادثه آتش سوزی پاساژ قائم در منطقه تجریش شمال پایتخت ۱۰ نجات یافته داشت.
کد خبر: ۱۳۴۹۳۳۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز چهارشنبه گفت: پس از اعلام این حادثه در ساعت ۳۶ دقیقه بامداد به سامانه ۱۲۵، بی درنگ ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی شامل ۲ گروه حریق و ۲ گروه نجات به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در یک ساختمان ۶ طبقه تجاری که یک طبقه منفی داشت قسمتی از داکت سیم کشی‌ها در طبقه منفی این ساختمان دچار آتش سوزی شده و دود غلیظی این پاساژ را فرا گرفته بود.

وی با بیان اینکه زمانی که حادثه روی داد مغازه‌های این پاساژ تعطیل بود گفت: در طبقه آخر این ساختمان یک رستوران بود که تعدادی در این مکان حضور داشتند که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد این طبقه شدند و موفق شدند ۱۰ نفر از این افراد را به سلامت از محل حادثه خارج کنند.

به گفته ملکی در این حادثه به فردی آسیب نرسید، اما از مدیران و مالکان این گونه ساختمان‌های تجمعی می‌خواهیم که نسبت به ارتقا سطح ایمنی این اماکن تجمعی اقدامات بیشتری انجام دهند و اگر این حادثه در ساعت کاری این ساختمان تجاری روی می‌داد وضعیت امداد رسانی بسیار پیچیده می‌شد.

وی علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان اعلام کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها