گزارشی از روند تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و ضرورت اصلاح ساختاری برای اولین بار با مشارکت نمایندگان مجلس در حال آماده‌سازی است

رویای اصلاح ساختار بودجه محقق می شود؟!

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۲۳۷ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۸ هزار و ۵۶۰ تومان است.
کد خبر: ۱۳۴۹۲۴۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۲۳۷ هزار تومان، قیمت دلار ۲۸ هزار و ۵۶۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۲ میلیون و ۲۰۰ تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم‌اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک میلیون و ۶۵۹ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۵ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش تسنیم، در بازار ارز هم اکنون، قیمت دلار ۲۸ هزار و ۵۶۰ تومان، قیمت یورو ۳۲ هزار و ۷۳ تومان، پوند انگلیس ۳۸ هزار و ۳۴۱ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۷۶۰ تومان اعلام شده است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار و ۷۹۵ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۶ هزار و ۲۶۵ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۰ هزار و ۵۵۲ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۹ هزار و ۹۴۷ تومان اعلام شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها