رئیس جمهور در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای حوزه مقابله با ویروس کرونا:

توانمندی‌های اندیشمندان جوان و تولیدکنندگان کشورمان در حوزه مقابله با کرونا قابل توجه است

شرکت دانش بنیان اکسون مستقر در پارک علم و فناوری البرز، به عنوان تنها نماینده ایران از پارک های علم و فناوری در نمایشگاه دوسلدورف آلمان حضور یافت.
کد خبر: ۱۳۴۹۲۲۳
بزرگترین نمایشگاه تجهیزات پزشکی بین المللی آلمان میزبان شرکت دانش بنیان البرزبه گزارش جام جم آنلاین البرز، شرکت دانش بنیان تجهیز الکترونیک اکسون البرز،
به عنوان یکی از چهار نماینده ایران به عنوان شرکت تولید کننده در حوزه تجهیزات فیزیوتراپی در نمایشگاه مدیکا در شهر دوسلدورف آلمان حضور یافت . در این نمایشگاه که با حضور شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی از سراسر جهان برگزار گردید. شرکت کنندگان به معرفی جدیدترین تولیدات خود در حوزه تجهیزات پزشکی پرداختند.
مهندس مهران مهدوی، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز گفت: شرکت دانش بنیان تجهیز الکترونیک اکسون مستقر در پارک علم و فناوری البرز با شرکت در این نمایشگاه معتبر بین المللی در سالن 4 این نمایشگاه به معرفی محصولات تولیدی خود به مراجعه کنندگان پرداخت . در این نمایشگاه دستگاه های تکارتراپی ، دستگاه شاک ویو تراپی ، دستگاه لیزر فیزیوتراپی در حوزه توانبخشی و دستگاه پلاسما تراپی در حوزه پوست و مو و همچنین دستگاه کاور زن حرارتی کفش در حوزه تجهیزات بیمارستانی در معرض نمایش قرار داده شد.
نمایشگاه مدیکا ۲۰۲۱ ، بزرگترین نمایشگاه تجهیزات پزشکی در دنیاست و در سال جاری چهار شرکت از کل ایران شرکت کرده بودند که یکی از این شرکت ها اکسون بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها