بدنبال انتقال آب و احداث تونل های بهشت آباد و گلاب و خشکیدن سرچشمه رود شهرستان کوهرنگ تعدادی از مردم شهرکرد صبح امروز در مقابل استانداری چهارمحال و بختیاری دست به تجمع زدند.
کد خبر: ۱۳۴۹۰۷۸

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری، صبح امروز دوشنبه اول آذر تعدادی از جوانان و فعالان حوزه آب، محیط زیست و کشاورزان بالغ بر 900 نفر در اعتراض به احداث 2 تونل انتقال آب(بهشت آباد و گلاب) در تجمعی آرام  خواهان پاسخگوئی مسئولان وزارت نیرو، مدیران استانداری استان، و نمایندگان مجلس شدند.

تجمع کنندگان ضمن رعایت شئوونات حقوقی، شهروندی و اسلامی خواستار حضور مسئولان مربوطه شدند. 

چهار محال و بختیاری مبداء و سرچشمه 2 رود بزرگ کارون و زاینده رود

شایان ذکر است استان چهار محال و بختیاری  یکی از استان های پرآب در سال های نه چندان دور بود که سرچشمه 2 رود بزرگ کارون و زاینده رود بود و اینک در سال های اخیر به یکی از استان های خشک وبی آب تبدیل شده که علت این امر بنابر نظر بعضی از کارشناسان انتقال آب به استان های  همجوارز جمله  اصفهان و یزد می باشد.

شایان ذکر است این استان با 10 شهرستان قریب 400 روستا به وسیله تانکر و سیار به مردم مناطق محروم روستائی و عشایری آب شرب تامین می شود و باعث مهاجرت و کوچ مردم روستائی کشاورز و دامپرور به شهرستانهای استان اصفهان از قبیل زرین شهر، فولادشهر،لنجان و شهر اصفهان گردیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها