معارفه فرمانده جدید پایگاه هوانیروز مشهد
با حضور فرمانده هوانیروز کشور؛

معارفه فرمانده جدید پایگاه هوانیروز مشهد

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی تفکر بسیجی را الگویی برای حل مشکلات جهان اسلام برشمرد و گفت: آن چه باعث نفوذ تا حیاط خلوت آمریکا شده نگرش و فرهنگ بسیجی است.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی تفکر بسیجی را الگویی برای حل مشکلات جهان اسلام برشمرد و گفت: آن چه باعث نفوذ تا حیاط خلوت آمریکا شده نگرش و فرهنگ بسیجی است.
کد خبر: ۱۳۴۸۹۲۳
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ، سردار سید هاشم غیاثی در همایش "بسیج، خدمت بی منت" که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) برگزار شد با اشاره به عمر ۴۳ ساله انقلاب اسلامی، این امر را ناشی از حاکمیتی به فرماندهی رهبری مقتدر عنوان کرد که با تفکر بسیجی مسیر انقلاب را هدایت می‌کنند.  
وی امنیت امروز را مرهون فعالیت‌های بسیجی وار نهادهای امنیتی دانست و با بیان این که امروز دوران طلایی بسیج در تبعیت از مقام معظم رهبری طی می‌شود ادامه داد: مقام معظم رهبری قوام انقلاب را به بسیج می‌دانند و می‌فرمایند اگر بسیج نبود کُمِیت ما در جنگ، لَنگ بود و اگر بسیج نباشد کُمِیت ما در انقلاب و نظام و همه حرکت‌های سازنده،لَنگ است.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) به انعطاف سازمان بسیج اشاره کرد که به فراخور نیاز جامعه در محورهای محرومیت‌زدایی، جبهه مقاومت، حوادث غیرمترقبه و ایجاد سلاح حضور پیدا می‌کند.
غیاثی افزود: زمانی که فعالیت‌های بسیج را بررسی می‌کنیم به تدبیر امام راحل در ایجاد این تشکل پی می‌بریم و شاهد آن هستیم نیرویی که امروز بسیاری از دسیسه‌های دشمن را خنثی کرده بسیج بوده و به همت این نیروی مؤمن در کنار نیروهای مسلح توفیقات بسیاری برای مملکت ایجاد شده است.
وی به تحلیل دشمنان کشور و اعتراف آنان به قدرت ایران در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: اقتدار امروز ما حاصل فرماندهی رهبری انقلاب است و این سخنی است که دشمنان این سرزمین بارها به آن اذعان کرده اند.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان این که عظمت بسیج، معادل عظمت همه ملت ایران است گفت: در شرایط فعلی باید یکی از ۲ راه قدرتمند شدن و یا تسلیم در برابر اراده دشمن را انتخاب کرد اما به حول و قوه الهی ما امنیتی در سایه اقتدار داریم.
غیاثی افزود: امروز حل مشکلات جامعه در تبعیت از فرامین رهبری حاصل می‌شود و مردم ضمن تبعیت، خویشتن‌داری کردند و مسوولان وظیفه دارند جواب این اعتماد را بدهند.
مدیر عالی حرم مطهر رضوی نیز در این همایش، اصلاح ساختار اداری، حل مشکلات، اجرای فرامین رهبری و مبارزه با رانت و فسادهای اداری را تجلی رفتاری بسیجی وار عنوان کرد.
محمدمهدی برادران ابراز امیدواری کرد که با توجه به تدابیر صورت گرفته در حرم مطهر رضوی، فرهنگ بسیج در خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران تجلی پیدا کند.
همایش «بسیج، خدمت بی منت» با همکاری حوزه مقاومت بسیج و امور ایثارگران آستان قدس رضوی و سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) در مشهد برگزار شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها