رضا عبدالعال بازیکن سابق تیم ملی مصر در اظهاراتی عجیب مدعی شد که سرمربی پرتغالی نقشی در انتخاب بازیکنان تیم ملی ندارد.
کد خبر: ۱۳۴۸۸۲۸

به گزارش جام جم آنلانی؛دردسرهای کارلوس کی‌روش در مصر و برخی انتقادات عجیب از او تمامی ندارد. با وجود اینکه سرمربی پرتغالی نتایج خوب و قابل قبولی با این تیم کسب کرده و فراعنه‌ را راهی مرحله پایانی مقدماتی این پیکارها کرده، اما برخی از پیشکسوت های این کشور مشغول انتقاد از او هستند.

 

آنگونه که از اخبار و صحبت های پیشکسوتان مصری برداشت می شود، به نظر می رسد جوی که کارلوس کی‌روش در ابتدای کار در ایران داشت را مجددا در مصر تجربه می کند. این انتقادها با وجود کسب نتایج خوب، شاید نشان از این دارد کار کردن در بعضی از کشورها شرایط خاص و سختی های خودش را دارد.

 

رقابت های جام ملت های عرب چند روز دیگر در قطر آغاز می شود و کارلوس کی روش نیز روی گذشته اسامی بازیکنان مورد نظر خود را برای شرکت در این رقابت ها اعلام کرد. پس از اعلام این لیست، ستاره سابق فوتبال مصر در اظهاراتی عجیب مدعی شد که سرمربی پرتغالی نقشی در انتخاب بازیکنان برای جام ملت های عرب ندارد.

ضا عبدالعال که منتقد شماره یک کارلوس کی روش محسوب شده و پیش از این ادعا کرده بود این مربی مناسب تیم ملی مصر نیست، با حضور در برنامه پریمو گفت: دستیاران کارلوس کی روش به رهبری ضیاء السید مسئولیت همه چیز تیم را از مسائل ریز تا درشت بر عهده دارند و او است که انتخاب بازیکنان را برعهده دارد. مربی پرتغالی از همه بازیکنان لیگ برتر مصر آگاهی کامل ندارد. 

 

 

وی افزود: اظهارات کی روش مبنی بر عدم قهرمانی در مسابقات جام ملت های عرب کاملا غیر منطقی است. بهتر بود او با استفاده از بازیکنان جدید تیم المپیک و جوانان در این مسابقات شرکت و آنها را امتحان می کرد. اما او تمام بازیکنان مطرح الاهلی و الزمالک را به تیم ملی دعوت کرده است. بنابراین عدم قهرمانی کی روش با مصر با در اختیار داشتن این ستاره ها یک شکست کامل خواهد بود.

 

خبر دیگر از تیم ملی مصر این است که یک خبرنگار به نام کریم رمزی در برنامه شماره 10 شبکه مصر مدعی شد که کارلوس کی روش تنها بر سر صعود به رقابت های جام جهانی با مسئولین فدراسیون فوتبال به توافق رسیده و هرگز صحبتی درباره قهرمانی در جام ملت های عرب در میان نبوده است.

 

رمزی توضیح داد که کی روش از خواسته های برخی از مردم برای قهرمانی در جام ملت های عرب و جام ملت های آفریقا عصبانی است، به خصوص اینکه در توافق فدراسیون فوتبال با او، این مسائل قید نشده است. رمزی حتی به احتمال جدایی کی روش از تیم ملی در صورت اصرار مسئولان فدراسیون برای پاسخگویی به نتایج تیم در تورنمنت های پیش رو اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها