نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تجربه سه دهه گذشته نشان می دهد که لرستان به هردلیلی از برنامه ها و اقدامات دولت ها عقب مانده و لرستان باید همراه با برنامه های کلان دولت حرکت کند تا عقب ماندگی ها جبران شود.
کد خبر: ۱۳۴۸۵۵۲
به گزارش جام جم انلاین لرستان: حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی افزود: لرستان باید از رویدادهای امید بخش دولت انقلابی بهره مند شود و در این راستا مسولان استان باید تلاش کنند وحرکت هماهنگ همه دستگاه های استانی باید محقق شود.
 
وی ادامه داد: ولایتمداری و اطاعت‌پذیری از شاخصه‌های بسیج است و بسیجیان همواره در همه عرصه‌ها در خدمت ولایت بوده‌اند.
 
وی بیان کرد: بسیجیان همواره در تمام صحنه های نقش آفرینی دارند و همیشه پیشرو هستند و دانشجویان و طلاب و اقشار مختلف در سازندگی و عمران و آبادی و مقابله با ضد انقلاب داخلی و مقابله با ویروس کرونا ارزشمند است.
 
امام جمعه خرم آباد گفت: بسیج خستگی ناپذیر و مقاوم در برابر ارزش های اسلامی است و از سختی ها و مشکلات نمی هراسد و در مواجهه با مشکلات سستی نشان نمی دهد.
 
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در فرزای دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به روز عصای سفید و اول آذرماه اظهار داشت: روشندلان از شور و نشاط زندگی برخوردارند و باتوکل به خدا سختی را پشت سرگذاشتند و غیرممکن ها را ممکن کردند.
 
وی ادامه داد: نهادهای حمایتی و دستگاه های مختلف و نیکوکاران و خیران به کمک این روشندلان و خانواده های آنها بشتابند واشتغال و مناسب سازی معابر و تسهیل امر ازدواج و دیگر مشکلات آنان از امور ضروری است.
 
وی تصریح کرد: آینده برای لرستان امید بخش است اما به شرط انسجام دستگاه های اجرای و تلاش و شبانه روزی مردم تحقق پذیر است و دولت با کمک نهادهای مربوطه اقدامات خوبی را آغاز کرده است و ما نیز باید همراه با حرکت دولت تلاش کنیم و عقب نمانیم.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین گفت: بنیاد مستضعفان سه تفاهم نامه در زمینه مسکن با مسوولان استان امضا کرده و مدیران مربوطه باید به سرعت سهم لرستان را مطالبه کنند ، بنیاد مستضعفان ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در این راستا هزینه می کند و لرستان نیز باید با سرعت و استمرار این مسئله را پیگیری کند.
 
 
امام جمعه خرم اباد اظهار کرد: نماز جمعه و صلاحی که به دست امام جمعه است برای امر به معروف و نهی از منکر است، برای شفاف سازی، پاسخگو کردن مسئولان، اقامه عدالت اجتماعی، رصد کردن ساده زیستی کسانی است که بیت المال را در اختیار دارند، فراخوان کردن مؤمنان و دعوت از آنها به ساده زیستی است، در این راستا من از همین جا از خبرگزاری‌ها، رسانه‌ها، صدا و سیما و همه کسانی که تحول همراه با جهش را برای استان دوست می‌دارند درخواست می‌کنم از سه تفاهم نامه یاد شده، سهم استان را از دستگاه‌ها مطالبه کنند.
 
حجت الاسلام شاهرخی افزود: از این قبیل رویدادهای امید بخش در آینده در پیش داریم، به یاری خدا از سوی دولت انقلابی اخبار امید بخش و اقدامات ارزشمند دیگری را خواهیم شنید و خواهیم دید، مهم حرکت هماهنگ همه دستگاه‌های استانی است تا مانند گذشته عقب نمانیم بلکه با سرعت به پیش برویم.
 
وی ادامه داد: همان طور که در استان ما اخبار امید بخش شروع به کار برخی از کارخانه‌ها و کارگاه‌ها را هم شنیدیم و هم دیدیم، این آغاز راهی برای رسیدن به قله‌های ارتقای فرهنگی و پیشرفت اقتصادی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها