جمع آوری 20 هزار مترخط لوله غیرمجازدر شهرستان خاتم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: در راستای صیانت از حقوق عامه و حفظ حقوق بیت المال 20 هزارمتر خط لوله غیرمجازِ چاه های کشاورزیِ شرکت گوشت جمع آوری شد.
کد خبر: ۱۳۴۸۳۶۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، حجت سیدجمال الدین طباطبایی برداشت بیش از از حد آب از طریق چاه های غیرمجاز را موجب فرونشست زمین دانست واظهارداشت: با فرونشست زمین در برخی از مناطق باعث بروز پدیده کم آبی مفرط می شود و خسارت های جبران ناپذیر کمبود آب را در بردارد.

وی افزود: عزم جدی و همه جانبه مردم و مسئولان در اهمیت دادن به مقوله حفظ منابع آبی کشور و مدیریت مناسب وهمچنین مصرف درست در بخش های مختلف از جمله کشاورزی مورد تاکید است.

طباطبایی آب را به عنوان سرمایه ملی که متعلق به تمامی نسل هاست دانست و تصریح کرد: دادستانی در راستای  در حفاظت از حقوق عامه از جمله منابع آبی و صیانت از آن اهتمام ویژه داشته و با هرگونه تخلف در این خصوص برخورد قاطع و قضایی خواهد کرد.

شهرک باستی هیلز غیاث آباد فاقد هرگونه مجوز قانونی است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت با اشاره به تبلیغات فضای مجازی در خصوص فروش زمین های شهرک باستی هلیز گفت: زمین های شهرک باتی هیلز واقع در غیاث آباد شهر نیر فاقد هرگونه مجوز قانونی است.

 سید محمد ابراهیم اقبالی گفت: تفکیک و قطعه بندی زمین در هر منطقه نیازمند اخذ مجوز از ادارات مربوطه می باشد که بررسی های صورت گرفته نشان می دهد در خصوص این شهرک تاکنون هیچ اقدام قانونی صورت نگرفته است.

وی  با اشاره به سودجویی عده ای معلوم حال از بستر فضای مجازی تصریح کرد: مردم به اینگونه تبلیغات توجه نکرده و قبل از انجام هر گونه معامله از صحت و سقم اطلاعات ارائه شده اطمینان حاصل کنند.

اقبالی تصریج کرد: مردم قبل از انجام معامله به ویژه در مناطق ییلاقی نسبت به استعلام مدارک لازم قانونی از طریق مراجع ذیصلاح اقدامات لازم را انجام تا با مشکل روبرو نشوند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها