تلاش فدراسیون برای برگزاری مسابقه ایران و عراق با حضور تماشاگران

بازیکنان تیم‌ملی: جشن صعود بماند برای تهران

 تیم‌ملی ایران دوباره برد. شاگردان اسکوچیچ در مرحله برگشت هم به هیچ تیمی رحم ندارند. فعلا اولین قربانی، تیم‌ملی سوریه بوده است.
کد خبر: ۱۳۴۸۳۲۶
 
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم،  ملی‌پوشان در یک بازی کاملا یکطرفه و برتر، این تیم را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر شکست دادند. این یعنی یک گام بلند دیگر به سمت صعود. پربیراه نبود اگر ملی‌پوشان جشن صعود را در اردن می‌گرفتند اما ایران به یک امتیاز دیگر نیاز دارد و این یعنی کار به بازی با عراق کشیده است؛ دیداری که قرار است ۷ بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار شود. سعید عزت‌اللهی هافبک دفاعی تیم ملی می‌گوید: «ان‌شاا... جشن صعود در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران.» فدراسیون فوتبال تلاش‌های خود را برای حضور تماشاگران آغاز کرده است. به احتمال فراوان ۷ بهمن دیدار ایران و عراق با حضور ۳۰ هزار ایرانی برگزار می‌شود. جشن اصلی که ملی است و به تمام خیابان‌های کشور کشیده می‌شود. کنعانی‌زادگان با خوشحالی می‌گوید: «فقط یک امتیاز دیگر تا صعود مانده. البته فکر کنم کار تمام است. ان‌شاا... جشن را در ایران می‌گیریم، با حضور ۸۰ میلیون ایرانی.»
سردار هم مثل دیگر بازیکنان کار را تمام شده می‌داند: «فکر کنم صعود کردیم و تمام شد ولی برای تیم‌ملی همه چیز ادامه دارد. تا روز آخر می‌خواهیم برنده باشیم.» علی قلی‌زاده تکنیکی هم با سردار موافق است: «۹۰ درصد راه صعود را رفته‌ایم. بقیه‌اش را هم ۷ بهمن می‌رویم. درست که کارمان برای صعود راحت است ولی باید تمام بازی‌ها را ببریم. می‌خواهیم به عنوان صدرنشین به جام‌جهانی برویم.»

سرباز ایران

وحید امیری. چه حسی درباره او دارید؟ سختکوش، پرتلاش  واثرگذار. پسر مودب تیم‌ملی فوق‌العاده است، حتی وقتی قهرمان یک بازی می‌شود و مردم برایش کف می‌زنند: «من که سرباز تیم‌ملی هستم. فراموش نکنید همه تیم برای موفقیت جنگیدند. من هم کار خاصی نکردم بلکه تلاش کردم مثل یک سرباز برای این مردم بازی کنم و بجنگم.» او در قبال تعریف‌ها هم چنین واکنشی نشان می‌دهد: «مردم راضی‌اند از من؟ فقط خدا را شکر می‌کنم دل‌شان را شاد کردم.»

هیجان آقا کریم

کریم باقری هم هیجان زده است. او هم از عملکرد تیم جا خورده: «مردم ایران مطمئن باشند بچه‌های تیم‌ملی با همه وجودشان تلاش می‌کنند. شک نکنید. در مقابل، از مردم انتظار حمایت دارند. از ته دل شادم. به همه بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. عالی بودند، عالی. همین که دل مردم شاد شد برای ما کافی است.»

دوری شجاع

یکی از خبرهای بد بازی مصدومیت شجاع بود. بیرانوند به شوخی می‌گوید: «از شجاع درباره مصدومیتش نپرسید، حالش گرفته است.» شجاع هم لبخندی می‌زند و جواب می‌دهد: «فکر کنم حدودا ۲۰ روزی دور باشم و نتوانم بازی کنم. کشاله ران پایم آسیب دیده. البته فکر می‌کنم کشیدگی باشد. باید عکس بگیرم تا مشخص شود.» او حتی با این‌که فکرش مشغول است، مردم را از یاد نمی‌برد: «خدا را شکر در آن زمین افتضاح توانستیم برنده باشیم. زمین فوتبال نبود که. کیفیت به آن بدی. در هر صورت شادیم چون دل مردم را شاد کردیم.»

عذرخواهی از مردم

یکی از سوژه‌‌های بعد از بازی سوپر گل علی قلی‌زاده بود. او سه دفاع حریف را به هم ریخت و گل را زد. وقتی از او می‌پرسیم آیا هدفش دریبل کردن و زدن گل زیبا بود، این‌طور جواب می‌دهد: «نه، اگر آن حرکات را کردم به خاطر این بود که فقط مطمئن شوم در موقعیت بهتری قرار می‌گیرم و گل می‌زنم.» او در ادامه حرف جالبی می‌زند: «درست است که گل زدم ولی باید معذرت‌خواهی کنم. دو موقعیت از دست دادم. مردم ایران معذرت.»

رکوردها مهم نیستند

و اما حرف‌های اسکوچیچ، در حالی که بعد از بازی یک بار دیگر مشت‌هایش را گره می‌کند: «بیشتر به خاطر مردم ایران خوشحالم. این اهمیت زیادی برایمان دارند. بازیکنانم و تیم هم بی‌نظیر بودند.» اما رکوردها چقدر برای اسکوچیچ مهم است؟ «اصلا. دنبال این چیزها نیستم. مهم بردن است. باید برسیم به جایی که هواداران می‌خواهند.»
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها