توجه ویژه به فعالان سیاسی ، فرهنگی و انقلابی

عیادت معاون اجرائی ریاست جمهوری از دبیر حزب موتلفه استان چهار محال و بختیاری

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان در ماه اخیر دچار بیماری و کسالت شدید گردید که با حضور در یکی از بیمارستان های تهران مورد جراحی و درمان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۴۷۹۸۸

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری- سید صولت مرتضوی بابا حیدری معاون اجرائی رئیس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه 24 آبان با حضور در بیمارستان امیر اعلم تهران از مراد کاظمی پردنجانی دبیر حزب موتلفه استان چهار محال و یکی از فعالان سیاسی وفرهنگی عیادت نموده و در جذیان روند درمان این نیروی ارزشی و انقلابی قرار گرفت.

مرتضوی باباحیدری ضمن عیادت تفقد و دلجوئی از آقای کاظمی، ایشان را یکی از چهره های دلسوز نظام و انقلاب برشمرد که همواره در راه اعتلاء و ارزشهای اسلامی فعالیت های گسترده و چشمگیری ایفاء نموده است.

توجه و احترام به نیروهای مومن انقلابی و دلسوز از وظایف اصلی مدیران

معاون اجرائی رئیس جمهور در خاتمه توجه و احترام به نیروهای مومن انقلابی و دلسوز را از وظایف مدیران برشمرد و تاکید کرد: همه باید در خدمت مردم و نیروهای اصیل و انقلابی باشیم که غفلت از مردم و فعالان فرهنگی و انقلابی مایه خسران و ضرر خواهد بود.

شایان ذکر است مراد کاظمی پردنجانی یکی از فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان چهار محال و بختیاری می باشد که در کسوت یک معلم سال ها در امر تعلیم و تربیت زحمات زیادی را متقبل شد و با تشکیل جمعیت موتلفه انقلاب اسلامی و حزب موتلفه همواره بعنوان نیروی انقلابی در سطح استان مطرح بوده .

آقای مراد کاظمی پردنجانی همچنین در امر خدمت به مردم استان سال ها در دولت های مختلف مدیری مردمی و جهادی بوده که میتوان به فرمانداری شهرستان اردل در 2 دوره  ، معاون سیاسی امنیتی استانداری چهار محال در دولت نهم و دهم و فرماندار شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها