دو برادر که مرد کارفرما را مقصر مرگ پدرشان می‌دانستند، پس از کینه 12ساله او را به آتش کشیدند.
کد خبر: ۱۳۴۷۹۷۳

21مهر امسال مردی با حضور در شعبه‌ ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی از ناپدیدشدن برادر 82ساله‌اش خبر داد.

پرونده به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران ارسال و شاکی در تحقیقات گفت: برادرم صاحب کارگاه در و پنجره‌سازی است. او 18مهر امسال خانه را ترک کرد و بعد از آن ناپدید شد.

با ردیابی خودرو مشخص شد او راهی جاجرود شده و چند روز بعد خودروی او در حالی که دختر و پسری سوار آن بودند از آن مسیر بازگشته بود.

در تحقیقات بعدی مشخص شد که از کارت‌بانکی پیرمرد 50‌میلیون‌تومان برداشت و زن جوانی با آن از یک طلافروشی سکه خریده است.

زن جوان بازداشت شد و در تحقیقات گفت: شوهرخاله‌ام در یکی از ساختمان‌های در حال احداث پیرمرد کار می‌کرد که فوت شد. دوپسرخاله‌ام کارفرما را مقصر دانسته و در صدد انتقام بوده و خواستند از او انتقام بگیرند. پسرخاله کوچکم چند روز قبل کارتی به من داد تا برایش سکه بخرم که قبول کردم و نمی‌دانم چه برسر پیرمرد آمده است.

در ادامه دو روز پیش دو برادر در تهران بازداشت شدند. یکی از آنها در جریان تحقیقات گفت: اسفند88 پدرمان از طبقه‌پنجم ساختمان در حال احداث پیرمرد سقوط کرد و فوت شد. اگر پیرمرد ایمنی ساختمان را رعایت می‌کرد پدرمان زنده می‌ماند. ما مدرسه‌ای بودیم که یتیم شده و از او کینه به دل گرفتیم. بعد از سالها او را یافتیم. دخترخاله‌ام مرا گریم کرد و لباس زنانه پوشیدم. سوار پراید برادرم شده و راهی کارگاه پیرمرد شدیم. به بهانه ساخت درو پنجره او را به خانه برده و سه شبانه‌روز زندانی‌اش کردیم. کارتش 50میلیون تومان پول داشت که دخترخاله‌ام با آن برایمان سکه خرید. روز حادثه او را به اطراف جاده دماوند بردیم که او روی خودش بنزین ریخت و مرا تحریک کرد که فندک بزنم که فندک زدم و او آتش گرفت. جسد را همانجا رهاکرده و به تهران بازگشتیم.

محمدرضا صاحب‌ جمعی، بازپرس شعبه‌ششم دادسرای جنایی تهران دراین‌باره به جام‌ جم گفت: در جریان تحقیقات جسدسوخته پیرمرد شناسایی و با انجام آزمایش دی‌ان‌ای تحویل خانواده‌اش شد. تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها