مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در رابطه با موضوع مشتری مداری باید گفت حدود ۸۵ درصد رضایت مشتریان را بر اساس سامانه ها داریم چرا که به صورت شبانه روزی موضوعات رصد می شوند.
کد خبر: ۱۳۴۷۹۴۱
به گزارش اختصاصی جام جم انلاین لرستان:  سلطانی صبح امروز در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه لرستان، ادامه داد: در شرکت مخابرات خودمان را خادم مردم می دانیم و فرهنگ مخابرات بر پایه اصل همیشه حق با مشتری است پایه گذاری شده است.
سلطانی عنوان کرد: سامانه های طراحی شده است که به نحوه پاسخ گویی و شکایات مشترکین پاسخ داده میشود و پیگیری میشود.
 
وی ادامه داد: شرکت مخابرات تنها شرکتی است که در ارائه خدمات گزینشی عمل نکرده و در همه پهنه جغرافیایی کشور خدمات رسانی می کند.
 
سلطانی تصریح کرد: در شرکت مخابرات ایران همواره شاخص ها رو به بهبود بوده است، هر چند این بهبودی تا این میزان مطلوب و کافی نیست و قطعا در جهت افزایش و ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات به مشترکان، اقدامات اساسی انجام می شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بخش دیگری از صحبت هایش به کیفیت شبکه مخابرات اشاره و بیان کرد: کیفیت شبکه  توسط سیستم های سازمان مقررات در حال رصد است و در مجموع در شاخص های کیفیت شبکه از حد استاندارد بهتر هستیم.و در جایگاه خوبی قرار داریم.
وی افزود: توسعه ارتباطات و زیرساخت های آی سی تی در حوزه های مختلف موضوع مهمی است که همه کشورها به دنبال آن رفته اند و رسانه ها  برای ایفای رسالت شان نیز ضروری است تا در این حوزه گام بردارند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: از زمان واگذاری شرکت مخابرات تاکنون،  ۴۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش ثابت و سیار صورت گرفته است.
وی ادامه داد: این در حالی است که منفعت دولت از واگذاری مخابرات تاکنون حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بوده است.
 
سلطانی همچنین با اشاره به اینکه شرکت مخابرات در بخش تلفن ثابت ۲۸ میلیون مشتری و در باند پهن ۶ میلیون مشترک دارد، اظهار کرد: در حوزه تعرفه تلفن ثابت برابر با ماده ۹۰ قانون اصل ۴۴ حاکمیت نمی تواند به شرکت خصوصی ماموریتی محول کند که برای آنها زیان در برداشته باشد و در سالهای گذشته در موضوع اصلاح تعرفه اقدامی صورت گرفت که ملقا شد.
 
 وی ادامه داد: با اجرای هم کدسازی، متاسفانه شرکت مخابرات ایران  ۸ هزار میلیارد تومان متضرر شده است و علیرغم اینکه این زیان تاکنون جبران نشده بلکه تعرفه ها نیز ثابت مانده اند و هیچ گونه افزایشی نداشته اند.
 
 
حمید مریدی
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها