مدیر مخابرات منطقه لرستان از جایگاه روابط عمومی در مخابرات منطقه لرستان بعنوان بازوی توانمند یاد کرد و گفت: برای موفقیت هر دستگاهی وجود یک روابط عمومی پاسخگو و پویا یک ضرورت انکار نشدنی است.
کد خبر: ۱۳۴۷۰۳۰
به گزارش جام جم انلاین لرستان: نبی الله شمسی فر در دیدار با مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان، خواستار همکاری روابط عمومی ها در تبیین سازی استفاده مردم از تلفن ثابت شد و گفت: در این راستا نیازمند فرهنگ سازی و مشارکت مردم هستیم که این مهم با کمک روابط عمومی های سازمان ها و ارگان های مختلف امکان پذیر است.
 
شمسی فر افزود: طی ۱۵ سال گذشته تعرفه خدمات مخابراتی هیچ گونه افزایشی نداشته بلکه در ۲ مقطع با روند کاهشی همراه بوده است بنابراین اصلاح تعرفه ها در مخابرات ضروری است در غیر اینصورت با مشکل تامین نقدینگی مواجه خواهیم شد و سرعت توسعه طرح های ارتباطی کند می شود.
 
در این دیدار دکتر فاطمه ایرانی مدیر کل  روابط عمومی استانداری لرستان ضمن تشکر از حضور مدیر و مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان  از نگاه مثبت این مجموعه به مقوله روابط عمومی تشکر کرد و گفت : تکریم جایگاه روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی میان مردم و سازمان نشان از فهم و بینش بالای مدیران در برخورد با این نهاد مهم و تاثیر گذار در عصر ارتباطات دارد.
 
وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به نقش مهم و حائز اهمیت روابط عمومی بتوان از این نهاد اثر گذار بعنوان مرکز اصلی تصمیم سازی و سیاست گذاری در ارگان ها و نهادهای مختلف استفاده کرد.
 
مسئول اداره روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان از حمایت‌های دلگرم کننده مدیر منطقه نهایت تقدیر و تشکر را ابراز داشت و گفت: اگر حمایت‌های همه جانبه مدیر منطقه نسبت به روابط عمومی نبود قطعاً فعالیت‌های این اداره به عنوان ویترین سازمان نماینگر نمی‌شد.
 
علی پناهی  ضمن تشریح فعالیت‌های حوزه  اداره روابط عمومی منطقه افزود: بر اساس برنامه ریزی و استراتژی‌های تدوین شده، همکاران این اداره در راستای تحقق شاخص‌ها و معیارهای معین تلاش می کنند.
 
وی به کسب رتبه‌ برتر روابط عمومی منطقه در ارزیابی شاخص‌ها در فصل تابستان  اشاره داشت و تصریح کرد: کسب این موفقیت‌ در گرو همدلی و همکاری کارکنان این اداره در یک فضای صمیمی و دوستانه است که از زحمات آنها تقدیر و سپاسگذاری می‌کنم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها