معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز

هفت هزار دانش آموز البرزی بسته حمایتی دریافت کردند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: ۶ هزار و ۸۸۴ دانش آموز استان در قالب پویش همکلاسی مهربان بسته حمایتی دریافت کردند.
کد خبر: ۱۳۴۷۷۷۸
به گزارش جام جم آنلاین البرز، فرشته فهمیده، گفت: پویش همکلاسی مهربان در آستانه سال تحصیلی جدید راه اندازی شد که ۲۴۵ هزار دانش آموز استان در آن مشارکت کردند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه دانش آموزان البرز در مجموع ۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال برای خرید ملزومات آموزشی اهدا کردند، افزود: به منظور تامین لوازم التحریر ایرانی و وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند از تیر امسال پویش همکلاسی مهربان راه اندازی شد.
فهمیده ادامه داد: این پویش با محوریت بسیج دانش آموزی به منظور فراگیر کردن آن در تمام مدارس و درگیر کردن ارکان مدرسه اجرا شد.
فهمیده افزود: سه هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت و تلفن همراه هوشمند از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون به دانش آموزان نیازمند استان اهدا شد که هزینه آن از سوی خیرین، کمیته امداد امام خمینی (ره) و معلمان البرزی تامین شد.
او اضافه کرد: هنوز دانش آموزان بی بضاعت زیادی در استان وجود دارد که به دلیل نداشتن سیستم هوشمند آموزشی به شبکه آموزشی شاد نپیوسته اند.
فهمیده اضافه کرد: مرکز نیکوکاری فرهنگیان استان البرز با شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۶۸۲۸۲۵۴۶۴ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۹۷۰۰۴۵۹ آماده دریافت کمک های نقدی و همچنین دریافت تجهیزات آموزشی هوشمند برای اهدا به دانش آموزان بی بضاعت مالی است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها