آغاز فازسوم پروژه فیبر نوری خرم آباد به پلدختر مابین روستای دهلیج تا خوشاب

مدیر مخابرات منطقه لرستان از آغاز فاز سوم پروژه فیبر نوری خرم آباد به پلدختر به طول ۲۷ کیلومتر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و سیصد میلیون تومان در مخابرات منطقه لرستان خبر داد .
کد خبر: ۱۳۴۷۵۷۰
به گزارش جام جم انلاین لرستان:  شمسی فر با اعلام این خبر گفت : پروژه فیبر نوری شهرستان خرم اباد به پلدختر  که از پروژه های USO  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است با هدف ایجاد و توسعه زیر ساخت های ارتباطی و مخابراتی روستایی  و پياده سازي دولت الكترونيك در سطح استان ،  اجرا شده است .
 
وي افزود : اين پروژه با اجرای ۱۱۵ کیلومتر فیبرنوری در چهار فاز و به همت همکاران از خرم آباد به پلدختر در دست اجرا می باشد.
 
شمسی فر ادامه داد: با اجرای این پروژه مسیر انتقال مراکز مخابراتی و  سایتهای تلفن همراه  اپراتورها به شبکه فیبر نوری استان متصل و امکان ارائه خدمات اینترنت و دیتا با پهنای باند بالاتر و کیفیت مطلوب برای ساکنین روستاهای تحت پوشش مهیا شده است.
 
 
وی ادامه داد: پس از رفع مشکلات حقوقی و مجوز شرکت خطوط لوله نفت و مخابرات منطقه لرستان و اداره کل راهداری استان با اجرای این فاز مشکل ایجاد مسیر جایگزین و پروتکشن برای مسیر فعلی فیبر نوری شهرستانهای کوهدشت رومشکان و پلدختر با مرکز استان مرتفع می گردد .
 
مدیرمخابرات منطقه لرستان عنوان کرد: از ویژگی های مهم این طرح این است که اگر استان دچار بلای طبیعی شود ارتباط قطع نخواهد شده و شاهد پایداری ارتباطات خواهیم بود.
 
شمسی فر گفت: از دیگر ویژگی های این طرح این است که تمامی روستاهای خرم اباد به پلدختر از مسیر آزاد راه و جاده دهلیج از ارتباطی بسیار پایدار با اینترنت با پهنای باند بسیار قوی برخوردار خواهند شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها