مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

۱۴۱ هزار میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی قزوین سرمایه‌گذاری می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۱۴۱ هزار میلیارد ریال از سوی طرح‌های تولیدی در دست اجرا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان سرمایه‌گذاری می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۱۴۱ هزار میلیارد ریال از سوی طرح‌های تولیدی در دست اجرا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان سرمایه‌گذاری می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۷۵۳۸

به گزارش جام جم آنلاین قزوین، حمیدرضا خانپور  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: سرمایه گذاری یاد شده این طرح‌های تولیدی در دست اجرا براساس مجوز‌های تاسیس صادر شده برآورد شده و ارزش روز آن‌ها بیشتر از این رقم است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۸۵۰ طرح تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: سرمایه گذاری انجام شده براساس مجوز‌های تاسیس واحد‌های تولیدی بهره بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز سه هزار و ۶۸۵ میلیارد ریال است که البته ارزش روز آن‌ها بسیار بیشتر است.

خانپور همچنین اظهار داشت: اشتغالزایی واحد‌های تولیدی بهره بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین حدود ۳۰ هزار نفر بوده است که با بهره برداری واحد‌های در دست اجرا این رقم به بیش از ۲ برابر افزایش خواهد یافت.

این مسئول گفت: تاکنون هزار و ۶۳۶ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین به سرمایه گذاران واگذار شده که از این میزان ۶۱۹ هکتار مربوط به واحد‌های تولیدی بهره بردار بوده و سایر مربوط به سرمایه گذارانی است که طرح‌های آن‌ها در دست اجرا می‌باشد.

وی اظهار داشت: از طرح‌های در دست اجرا ۶۰ طرح در مرحله نصب ماشین آلات قرار دارند و پیش بینی می‌شود طی امسال و سال آینده مورد بهره برداری قرار بگیرند.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها