معاون قضائی دادستان کل کشور اعلام کرد؛

وجود ۳۰۰ تن سرم در گمرک شهریار از سال ۹۵

معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: با بازدیدی که از بخش داروییِ گمرک شهریار داشتیم جای تأسف بود که ۳۰۰ تن سرم که از سال ۹۵ وارد کشور شده بود و حداکثر ظرف پنج ماه باید فروخته می شد، وجود داشت.
کد خبر: ۱۳۴۷۵۱۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، سعید عمرانی، معاون قضائی دادستان کل کشور با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما اظهار کرد: آنچه ما در سازمان اموال تملیکی می‌بینیم تابع هیچ اصولی نیست و علل آن یک بیماری ۲۵، ۳۰ ساله است.

وی با اشاره به اینکه بر این باور هستیم که یک قوه نمی‌تواند از عهده این مشکلات برآید و عزم جدی سران قوا را می‌خواهد، ادامه داد: عمرانی بیان کرد ضعف مدیریت در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، قطعی است و همچنین ساختار آن باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه بار یک تریلی را می‌خواهند در یک وانت جا بدهند، گفت: این وضع قابل قبول نیست و وظیفه آن‌ها این بوده که از ما مطالبه گری کنند. یک گزارشگر و یک نماینده از طرف ما و یک نماینده از طرف سازمان بفرستیم و برویم ببینیم کالا به کالا مشکل در چیست.

معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: با بازدیدی که از بخش داروییِ گمرک شهریار داشتیم جای تأسف بود که ۳۰۰ تن سرم که از سال ۹۵ وارد کشور شده بود و حداکثر ظرف پنج ماه بعد از متروکه شدن باید فروخته می‌شد وجود داشت.

وی در ادامه بیان کرد: بسیاری از انبار‌های سازمان اموال تملیکی اجاره‌ای است و این امکان وجود داشت که مشتری را برای خرید در همان انبار‌ها برد. قطعاً اگر در فرایند رسیدگی به ترک فعل بر بخوریم در دادسرا‌ها رسیدگی می‌شود. اولین کار تغییر وضع موجود است که خواست رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها