ساماندهی ترددها در منطقه ثبت جهانی بیابان لوت در دستور کار است
مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان:

ساماندهی ترددها در منطقه ثبت جهانی بیابان لوت در دستور کار است

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان تهران:

۲ پیست آفرود در تهران احداث می‌شود

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان تهران اعلام کرد: مجوز ایجاد ۲ پیست برای بخش خودرو‌های آفرود (۲ دیفرانسیل) در اتوبان بابایی و حرم مطهر امام خمینی (ع) جانمایی و در حال صدور مجوز نهایی است.
کد خبر: ۱۳۴۶۷۵۵
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، مهرداد همتیان با بیان اینکه پیشتر هیچ پیست آفرودی در این هیات و استان وجود نداشت، اظهار کرد: بنا داریم مقدمات ایجاد این پیست‌های تخصصی تا ماه آینده به اتمام رسد تا بسیاری از مسابقات در این محیط انجام شود.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان تهران خاطر نشان کرد: این ظرفیت می‌تواند امکانات استان تهران را از لحاظ زیرساختی ارتقا دهد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های مهم هیات استان تجهیز پیست ورزشگاه تختی خواهد بود افزود: با توجه به مساحت چند هکتاری این مجموعه و ارتقای امکانات، رویداد‌های مهمی را در بخش موتور کراس، چهار چرخ و آفرود فراهم می‌کنیم.

همتیان توجه به بخش ورزش بانوان را از دیگر ظرفیت‌های این هیات ورزشی برشمرد و گفت: بنا داریم استعداد‌های خوبی که در بخش موتور ریس و کراس وجود دارد را شناسایی کرده و بتوانیم تیم تهران را به مسابقات برون مرزی اعزام کنیم.

به گفته وی، طبق تقویم فدراسیون تا پایان امسال چهار رویداد استانی و ملی را در بخش موتور و ماشین برگزار می‌کنیم.

امکان تردد موتورسیکلت ۲۵۰ سی‌سی در پایتخت

همتیان با بیان اینکه برای تردد موتورسیکلت با حجم موتور بیش از ۲۵۰ سی سی هنوز تصمیم گیری قانونی نشده است گفت: هم اینک تردد موتور سیکلت تنها تا حجم موتور ۲۵۰ سی سی مجاز است.

رئیس هیات موتور سواری استان تهران با اشاره به اینکه مجوز فعالیت و پلاک گذاری موتورسیکلت‌های بیش از حجم ۲۵۰ سی سی غیرقانونی است خاطر نشان کرد: عمده فعالیت ما طبق دستور العمل فدراسیون برگزاری مسابقات در پیست‌ها با موتورسیکلت‌هایی با حجم موتور کمتر از ۲۵۰ سی سی است.

به گفته وی، هم اینک هیچ گونه مشکلی در نحوه تردد و پلاک گذاری موتور‌های کمتر از ۲۵۰ سی سی در سطح شهر وجود ندارد.

رئیس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی استان تهران با بیان اینکه حضور در مسابقات برای موتور‌های بیش از حجم قانونی موتور تنها با دستور شاک (شورایی متشکل از برخی نمایندگانی از ارگان‌های نظامی و امنیتی) وجود دارد افزود: با توجه به حجم مسابقات می‌توان برخی موتورسواران را کاپدار (امکان تردد تنها برای موتور سواران قهرمانان ملی و بین المللی از مسیر مشخص منزل تا پیست و برعکس آن در بازه زمانی مشخص طی هفته) کرد.

وی از برنامه‌های مهم و آتی هیات استان را ساماندهی ورزشکاران، آموزش و به روز کردن تمامی مدارک مربیان برشمرد.

همتیان بیان کرد: هم اینک پیست‌های شهران، ورزشگاه تختی تهران، رباط کریم و آزادی بستر‌های فعالیت ورزشی موجود استان تهران به حساب می‌آیند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها