مانور خود حفاظتی در بندر شهید رجایی برگزار شد

مانور خود حفاظتی ادارات همزمان با سراسر کشور با شعار
مانور خود حفاظتی ادارات همزمان با سراسر کشور با شعار "پدافند مردم محور، ایران قوی و آماده" در محل ساختمان مرکزی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۴۶۷۰۸
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،     مانور خود حفاظتی ادارات همزمان با سراسر کشور با شعار "پدافند مردم محور، ایران قوی و آماده" در محل ساختمان مرکزی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، این مانور با مشارکت جمعی از نیروهای بسیج، نیروهای یگان حفاظت، کارکنان حراست، آتش‌نشانی و بهداری در محل ساختمان مرکزی  این اداره کل برگزار گردید.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی هدف از برگزاری این مانور را ایجاد آمادگی و مقابله برای حفاظت از ساختمان‌های اداری عنوان کرد و گفت: این مانور با محوریت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام سجاد(ع) برگزار شد.
محمود صابری با اشاره به مسئولیت های ادارات و سازمان‌ها در موضوع پدافند غیرعامل جهت عمل به مسوولیت‌های حاکمیتی در زمینه حفاظت از جان کارکنان و مراجعان اظهارداشت: تمرین خودحفاظتی به عنوان پیش زمینه‌ای جهت تحقق اهداف پدافند غیرعامل و ارتقا توانمندی و کاهش آسیب‌پذیری در مواجه با تهدیدهای احتمالی، همه ساله برگزار می‌شود.

به گفته معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، در این مانور  واکنش سریع و آمادگی کارکنان در زمینه‌های امداد رسانی و کمک‌های اولیه و همچنین پیش بینی محل امن به منظور استقرار کارکنان و ارباب رجوع تمرین و مورد ارزیابی قرار گرفت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی تاکید کرد: با فرهنگ سازی و شناخت دقیق اصول پدافند غیر عامل و برگزاری این مانورها ضمن آشنایی و مشارکت جامعه دریایی و بندری با اصول و اهداف پدافند غیرعامل می‏توان هر گونه تهدید، خطرات احتمالی و پیامدهای آنها در این حوزه  مهم را کاهش و مرتفع نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها