جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

امنیت ملی، مهم‌ترین سرمایه هر جامعه‌ای است

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم تامین امنیت و آرامش جامعه است، گفت: امنیت ملی مهمترین سرمایه هر جامعه‌ای است.
کد خبر: ۱۳۴۶۲۴۵
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار حمید هداوند با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز از اقتداری مثال زدنی برخوردار است، بیان کرد: نیروی انتظامی در خط مقدم تامین امنیت و آرامش جامعه است و همه توان و تلاش خود را به کار بسته است تا خللی به این مهم وارد نشود.

وی با اشاره به اینکه امنیت ملی مهم‌ترین سرمایه هر جامعه‌ای است، گفت: در سایه امنیت و آرامش است که دیگر بخش‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و... می‌تواند رشد و تعالی داشته باشد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب همواره مترصد ضربه زدن به کشور و انقلاب ما هستند، گفت: امنیت و آرامش امروز ما که با همراهی و همگامی مردم و با جانفشانی شهدای گرانقدرمان به ثمر رسیده، گوهر گرانقدری است که نباید اجازه دهیم کوچکترین خدشه‌ای به آن وارد شود.

سردار هداوند افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان به انحا مختلف به دنبال ایجاد دشمنی، شبهه افکنی و سیاه نمایی در بین مردم بودند؛ که به عنوان نمونه از کودتا‌های نافرجام گرفته تا جنگ تحمیلی ۸ ساله که خسارت‌های سنگینی را به کشور وارد کردند و کشور را از رسیدن به تعالی با مشکلاتی مواجه کردند که علیرغم همه مشکلات، کشور و نظام ما بر مشکلات فائق آمدند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان در صدد ایجاد نا امنی در کشور هستند، چراکه می‌دانند در سایه امنیت و آرامش می‌توان بر مشکلات غلبه کرد، گفت: نیروی انتظامی با همه توان و با اقتدار، امنیت و آرامش شهروندان گرانقدرمان را تامین خواهد کرد و پای امنیت مردم گرانقدرمان با افتخار تا پای جان خواهیم ایستاد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها