طی احکامی از سوی استاندار صورت گرفت:

انتصاب ۱۰ شهردار در استان کرمان

با انتصاب ۱۰ شهردار دیگرتوسط استاندار،مجموع احکام صادره برای ۴۳ شهردار در استان کرمان قطعی شد.
با انتصاب ۱۰ شهردار دیگرتوسط استاندار،مجموع احکام صادره برای ۴۳ شهردار در استان کرمان قطعی شد.
کد خبر: ۱۳۴۶۲۰۸
انتصاب ۱۰ شهردار در استان کرمانبه گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛استاندار کرمان طی احکام جداگانه‌ای شهرداران دهکهان،اختیارآباد،زنگی‌آباد،ماهان،علی ابادصو غان،جوزم،چترود،بلورد، هماشهر و راین را منصوب کرد.

با حکم علی زینی‌وند،مسلم بارخدا به سمت شهردار دهکهان،قاسم بابایی راینی به سمت شهردار اختیارآباد،مجتبی دوست‌محمدی باداموئیه به سمت شهردار زنگی‌آباد وحمید معین‌الدینی به سمت شهردار ماهان منصوب شدند.  

همچنین استاندار کرمان اسحاق خدابخشی را به سمت شهردار علی‌آباد صوغان،علی فتحی را به سمت شهردار جوزم،محمدرضا میرزاده را به سمت شهردار چترود،محمدنبی بلوردی به سمت شهردار بلورد،سیدمرتضی مداحی به سمت شهردار هماشهر ومهدی قائمی به سمت شهردار راین منصوب کرد.

در حکم ابلاغی استاندار کرمان برای شهرداران آمده است:امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به توسعه وعمرانی شهری،مراقبت در انضباط مالی،مطالعات و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری،نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت محترم میسر گردد.

توفیقات روز افزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها