گازرسانی به محور افرینه - زیودار و چهار روستای باغ گل گل شهرستان پلدختر ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۴۶۲۰۵
گازرسانی به محور افرینه - زیودار و چهار روستای باغ گل گل شهرستان پلدختربه گزارش جام جم آنلاین لرستان: مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت:  در این طرح ، ۲۸ کیلومتر خط تغذیه فلزی و ۸ کیلومتر شبکه پلی اتیلن به همراه ۴ عدد ایستگاه تقلیل فشار گاز با مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است که در مجموع  ۷۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۶۰۰ نفر  از نعمت گاز طبیعی برخوردار گردیدند.                           
 
کرم گودرزی ادامه داد: این طرح از این جهت مهم میباشد که بعنوان زیرساخت و لازمه گازرسانی به بقیه روستاهای محور زیودار ، سرنجه ، بن لار و جلگه خلج معمولان میباشد که عمدتا دهستانهای بزرگ و با تراکم جمعیتی بالا میباشند.
 
وی ادامه داد: خدمات گازرسانی و ایجاد زیرساخت گاز برای توسعه صنعتی و رفاه مردم عزیز شهرستان پلدختر وظیفه ماست و در حال حاضر با اتمام سه پروژه گازرسانی در حال اجرا علاوه بر پروژه های بهره برداری شده ، ضریب نفوذ گازرسانی روستایی به ۸۵ درصد افزایش یابد .
 
فرهاد زیویار، استاندار لرستان گفت: با توجه به شرایط تحریم ها و مشکلات عدیده ای که وجود دارد خوشبختانه امروز پروژه گازرسانی به منطقه افرینه در جهت رفع محرومیت این منطقه و رفاه حال مردم به بهره برداری رسید که جا دارد از زحمات شرکت گاز لرستان تشکر و قدردانی نمود .                
 
کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : اینجانب به نمایندگی از مردم زیودار و افرینه از مدیر عامل و کارکنان تلاشکر و متعهد شرکت گاز استان بابت اجرای این پروژه که به لحاظ کوهستانی بودن منطقه با شرایط دشوار و سختی همراه بود ، تقدیر و تشکر می کنم و انتظار دارم با تسریع در نصب انشعابات مردم از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند .
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها