فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی از ۲۵۰۰ موشکی سخن گفت که در جنگ آتی با حزب الله لبنان بر سر صهیونیست ها فرود خواهد آمد.
کد خبر: ۱۳۴۶۱۰۴

به گزارش جام جم آنلاین، «اوری گوردین» فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی از ۲۵۰۰ موشکی سخن گفت که در جنگ آتی با حزب الله لبنان بر سر صهیونیست ها فرود خواهد آمد و اینکه جبهه داخلی این رژیم و صهیونیست ها آماده این نیستند.

وی افزود: من معتقدم که سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان از توانایی‌ها ما آگاه است و شکی نیست که دشمنان ما توانایی‌های اصلی‌ای دارند که متوجه نقاط ضعف ما نیز می‌شود.

این ژنرال صهیونیست ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران اگر نگوییم یک تهدید استراتژیک برای اسرائیل است، باید بگوییم که یکی از تهدیدها است و آرام نمی‌گیرد. ما همیشه در همه زمینه‌ها برای بهبود دفاع و همچنین جلوگیری از توانمندی‌های طرف مقابل کار می‌کنیم.

فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی در ادامه اذعان داشت که صهیونیستها آمادگی کافی برای مواجه شدن با سناریوی نبرد در جبهه شمالی را ندارند.

وی گفت: مطمئن نیستم که افکار عمومی اسرائیل بفهمد چه اتفاقی می‌افتد یا چه اتفاقی خواهد افتاد، اگر روزی یک نبرد در شمال آغاز شود. روزانه ۲۵۰۰ موشک، که برخی دقیق به هدف اصابت می‌کنند و برخی در عمق مناطق مسکونی در جبهه داخلی اسرائیل فرود خواهند آمد. این یک حمله بسیار بزرگ خواهد بود.

گوردین گفت: شکاف‌های ایمن‌سازی وجود دارد و در سال‌های طولانی آینده نیز خلأهای زیادی در استحکام‌سازی وجود خواهد داشت و نقش ما کمک به شهروندان در مقابل این شکافها و اقدام به صورتی صحیح است.

این روزها گزارش‌های رسانه‌ای که از تشدید وحشت در محافل صهیونیست اعم از ارتش و کابینه آنها حکایت دارد بیشتر شده است و این گزارش‌ها همگی از افزایش توان مقاومت حکایت دارد.

«آلن بن دیوید» تحلیلگر و مفسر مسائل نظامی رژیم صهیونیستی در مقاله خود در روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشت: حزب الله لبنان تاکنون موفق شده است که موشک‌ های نقطه زن میان برد و دور برد را انبار کند. حزب الله به هرگونه حمله اسرائیل به خاک لبنان با آتش پاسخ خواهد داد.

این تحلیلگر صهیونیست موشک‌ های نقطه زن حزب الله لبنان را تهدید راهبردی برای رژیم صهیونیستی دانست و در عین حال اذعان کرد که همه تلاش‌های این رژیم برای جلوگیری از دستیابی حزب الله به این موشک‌ها ناکام مانده است.

وی تصریح کرد: ارتش اسرائیل تهدید موشک‌ های نقطه زن در لبنان علیه اسرائیل را راهبردی می‌داند و قدرت این موشک‌ها می‌تواند سامانه‌های راهبردی اسرائیل را فلج کند و حزب‌الله با این موشک‌ها می‌تواند پایگاه «هکریا» در تل‌آویو را هدف قرار دهد که مقر وزارت اطلاعات و ستاد مشترک ارتش در آنجا قرار دارد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان چندی قبل، تاکید کرد: تعداد موشک‌های نقطه زن مقاومت دو برابر سال قبل شده است و هر هدفی در امتداد مساحت فلسطین اشغالی را که بخواهیم، می‌توانیم با دقت هدف قرار دهیم.

اسحاق بریک، ژنرال احتیاط رژیم صهیونیستی در گفتگو با کانال هفت این رژیم از ۱۵۰ هزار موشک حزب الله که به مثابه تهدیدی اساسی برای این رژیم است پرده برداشت و اذعان کرد: وجود ۱۵۰ هزار موشک نزد حزب الله که صدها فروند از آنها نقطه زن هستند و نیز موشک‌هایی که نقطه زن نیستند و دهها کیلوگرم مواد منفجره دارند به مثابه تهدیدی برای اسرائیل هستند و این موشک‌ها می‌توانند به هر نقطه‌ای در اسرائیل برسند.

بریک گفت: موضوع هولناک و فاجعه بار این است که حتی اگر حزب الله چند صد موشک نقطه زن هم داشته باشد برای فرو بردن اسرائیل در تاریکی مطلق کافی است

سه یا چهار موشک دقیق برای هر نیروگاه برق کافی است و اسرائیل دیگر قادر به تولید برق نخواهد بود و همین موضوع درباره تأسیسات آبی هم وجود دارد.

این تحلیلگر صهیونیست اذعان کرد: اگر اسرائیل سامانه‌های پدافندی مانند گنبد آهنین و عصای سحرآمیز و دیگر سامانه‌های خود را در مراکز حساس مانند نیروگاههای برق و گاز مستقر کند، جبهه داخلی بی دفاع خواهد ماند.

بریک از ۲۰۰ هزار موشکی که اطراف این رژیم را احاطه کرده است از جمله هزاران موشک نقطه زن خبر داده است و اینکه این شامل موشک‌های حماس در غزه، حزب الله در لبنان، انصارالله در یمن و نیز عراق و سوریه است که به سوی اهداف راهبردی این رژیم از جمله نیروگاههای برق و تأسیسات آبی و پایگاه‌های هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی و بنادری که روزنه این رژیم هستند و زیر ساختهای اقتصادی و مراکز کنترل و دیگر مراکز، نشانه گرفته شده‌اند.

وی در تحلیل خود تاکید می‌کند که این موشک‌ها به سوی اهدافی مانند غوش دان، حیفا، بئر السبع، مراکز صنعتی با هدف وارد کردن ضربات مهلک به اسرائیل و زیر ساختهای آن، نشانه گرفته شده‌اند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها