نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ملت ایران اسلامی به ویژه مردم استان لرستان در روز ۱۳ آبان ، سیلی محکمی به استکبار و در راس آن دولت چپاولگر آمریکا زدند.
کد خبر: ۱۳۴۵۹۶۶
به گزارش جام جم انلاین لرستان: حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی افزود: دومین سیلی محکمی که طی چند روز گذشته به سردمداران دولت غارتگر آمریکا زده شد، توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.
 
وی ادامه داد: نیروهای آمریکایی با حمله به نفتکش ایرانی و هدایت آن به مکانی دیگر باعث شد که جان بر کفان سپاه پاسداران با اجرای عملیاتی پیچیده بر روی عرشه کشتی سرقت شده حاضر شوند و این کشتی را علیرغم تلاش های هوایی و زمینی نیروهای آمریکایی به سمت ایران هدایت کنند و این خود ضربه سنگینی به پیکره نیروهای آمریکایی بوده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد : این حرکت سپاه پاسداران به کشورهای همسایه ایران اسلامی نشان داد همچنان آمادگی برپایی امنیت در دریاهای کشور عزیزمان را داریم.
 
وی ادامه داد: آیت الله رئیسی ریاست جمهوری اسلامی کشورمان برای پنجمین بار بر مبارزه با فساد و بسترهای فسادزا تاکید کردند.
 
امام جمعه خرم اباد تصریح کرد: قطع دست های پنهان در رانت و فساد توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران تاکید شده و  امید می‌رود در دولت سیزدهم از سوی وزرا و معاونان آنها مبارزه با فساد و بسترهای فسازا در اولویت قرار گیرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در استان لرستان باید مبارزه با فساد و بسترهای فسادزا با موشک نقطه زن عدالت مورد اصابت قرار گیرند  تا هیچ کس اجازه فساد و بسترهای فسادزا را ایجاد نکند. عدالتخواهی، برنامه ریزی و اجرای عدالت در سطح دستگاه‌های استان لرستان باید مورد توجه همه مسئولان انقلابی قرار گیرد.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها