مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام عنوان کرد:

مدارس استان با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شده اند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ایلام از تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در استان ایلام خبر داد و گفت: از امروز در بخشی از مدارس آموزش حضوری آغاز می شود.
کد خبر: ۱۳۴۵۹۲۳
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حشمت الله وردی اظهار داشت: بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جاری با آموزش حضوری مدارس روستایی و عشایری و نیز دروس مهارتی هنرستان‌ها با گروه بندی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شروع شده و کماکان ادامه دارد.

وی افزود: بنا بر دستورالعمل‌های وزارتخانه از امروز شنبه پانزدهم آبان ماه مدارس دوره دوم متوسطه که جمعیت دانش آموزی آنها زیر ۳۰۰ نفر باشد با رعایت گروه بندی، فاصله گذاری اجتماعی و سایر شیوه نامه‌های بهداشتی بخشی از آموزش خود را به صورت حضوری آغاز خواهند کرد.

الله وردی بیان داشت: دانش آموزان در گروه‌های زوج و فرد توسط مدیران مدارس گروه بندی می‌شوند و طی هفته‌ای ۲ یا ۳ روز در مدارس حضور پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: آموزش در بستر شاد به صورت مکمل و فوق برنامه تقویتی کماکان نیز ادامه دارد و مطالبی که به صورت حضوری معلمان تدریس می‌کنند مکمل آن در بستر شاد است.

وی گفت: دانش آموزان مقطع ابتدایی مناطق شهری کماکان به صورت غیر حضوری و در بستر شاد آموزش می‌بینند و بنا بر اعلام ستاد کرونا کشور طی هفته آینده در مورد این دانش آموزش نیز تصمیم گیری خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها