مدیرعامل شرکت بهره برداری متروي تهران و حومه گفت: به مناسبت یوم الله 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، شرکت بهره برداري متروي تهران آماده ارايه خدمات به شرکت کنندگان در این مراسم است.
کد خبر: ۱۳۴۵۶۴۳
خدمات رسانی متروي تهران در روز 13 آبان
 
 
به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه ؛ علي عبداله پور ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان روز دانش آموز، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: متروي تهران از ابتدا تا پایان مراسم در روز پنجشنبه سیزدهم آبان ماه سال جاری با حداكثر ظرفيت آماده ارایه خدمات به شرکت کنندگان در این مراسم است.

وی با اشاره به اينكه ایستگاه طالقانی در خط یک متروي تهران به عنوان ایستگاه مجاور در مسیر مراسم روز 13آبان قرار دارد تصريح كرد: به منظور تسهیل در تردد شرکت‌کنندگان در این اجتماع مردمي، در صورت نیاز نسبت به اعزام قطارهای فوق العاده در خط يك اقدام خواهيم کرد.

عبداله پور خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت های کرونایی برای پیشگیری از ازدحام جمعیت و رعایت هر چه بهتر پروتکل های بهداشتی، شهروندان و شرکت کنندگان می‌توانند پس از پایان مراسم از ایستگاه هاي طالقانی، دروازه دولت و شهدای هفتم تیر برای سفر به مقاصد خود استفاده کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها