فرمانده انتظامی شهرستان ساوه:

اعتراف سارقین به ۱۵ فقره سرقت

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج

سرقت چند میلیارد تومانی از کارخانه بازیافت شهرداری کرج

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج گفت: با توجه به حجم سرقت و سازماندهی بودن آن از دستگاه قضا درخواست داریم به موضوع سرقت میلیاردی از کارخانه بازیافت زباله شهرداری ورود کند.
کد خبر: ۱۳۴۵۳۷۴
به گزارش جام جم آنلاین البرز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ حجت الاسلام علیرضا سعیدی در نطق پیش از دستور بیست و دومین جلسه رسمی شورای شهر کرج با اشاره به سرقت گسترده و عظیم از کارخانه بازیافت پسماند و کمپوست شهرداری گفت: سرقت از این کارخانه سازماندهی شده است و نیاز داریم با بازجویی مدیران وقت بیت‌المال به سرقت رفته را به مدیریت شهری بازگردانیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج افزود: در این سرقت ژنراتور‌های حجیمی که انتقال آن‌ها نیازمند تجهیزات سنگین هستند هم نیز به سرقت رفته‌اند؛ متاسفانه به نظر می‌رسد دستگاه‌ها و نهاد‌های نظارتی مجموعه مدیریت شهری پیش از این به درستی عمل نکرده اند و در خواب غفلت بودند.

سعیدی با اشاره به اینکه این گروه سارقین حتی به ضایعات مجموعه هم رحم نکردند، افزود: حتی تکه آهنی که ضامن سلامتی سازه و امنیت کارگران را حفظ می‌کند را برش داده و با خود برده‌اند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها