معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: روند ساخت پل جزمان در شهرستان هلیلان با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
کد خبر: ۱۳۴۵۲۹۱
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ محمدرضا رضایی اظهار داشت: یکی از مهم ترین پروژه های ارتباطی هلیلان، پل جزمان است که در جریان سیل اسفندماه سال ۹۸ خسارت های جدی دید.

وی یادآور شد: احداث این پل از اهمیت بسزایی در هلیلان برخوردار است چراکه روزانه حدود یک هزار خودرو از روی این پل تردد می کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: بازسازی پل جزمان پس از سیل در دستور کار راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفت و مقرر شد یک پل پنج دهنه در این مسیر ایجاد شود.

رضایی اضافه کرد: هم اکنون روند احداث از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی برخوردار است و تا پایان سال جاری این پروژه تکمیل و زیر بار ترافیک می رود.

وی از تعمیر و مرمت ۹۵ دستگاه پل بزرگ و کوچک در جاده های استان در سال جاری خبر داد و گفت: این پل ها با انجام احداث رادیه و برید، بازسازی سازه ای کوله ها، رفع آبشستگی دستک هاو دیوارهای برگشتی تعمیرات دال و ایمن سازی عرشه پل ها با احداث نرده و بازسازی شده اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: علاوه بر این عملیات فصلی تنقیه و لایروبی و دریواسیون تعداد ۱۲۰ دستگاه پل بزرگ و کوچک نیز در سطح جاده ها در سال جاری انجام و با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست اجرا است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها