رئیس مجمع نمایندگان یزد گفت : آب مهمترین و اصلی ترین مسئله استان یزد است وتوسعه استان یزد بدون در نظر گرفتن تامین آب امری غیرقابل تحقق است .
کد خبر: ۱۳۴۵۱۲۴

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، رئیس مجمع نمایندگان یزد و استانداریزد در دیدار با وزیر نیرو مباحث مهم استان یزد در حوزه اب و برق را مورد بحث و بررسی قرار دادند. 

محمدصالح جوکار در این دیدار اظهارداشت : آب مهمترین و اصلی ترین مسئله استان یزد است و توسعه استان بدون در نظر گرفتن تامین آب امری غیرقابل تحقق است و برای اینکه بتوانیم در استان یزد تداوم حیات و توسعه داشته باشیم نیازمند آن هستیم که برای مسئله انتقال آب به صورت سریع اقدام کنیم.

وی افزود: در بحث خط دوم انتقال آب به استان یزد و راهکارهایی که برای تامین منابع مالی آن مطرح است، صحبت های خوبی در نشست با وزیرنیرو صورت گرفت و دستورات خوبی از سوی وزیر برای اولویت بندی آب کشور انجام گرفت.

جوکار خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه انتقال آب استان یزد یک پروژه ملی است، مقرر شد با اولویت یک در دستور کار وزارت نیرو قرار گیرد و در بحث تامین آب برای سرمایه گذاران در حوزه صنعت هم مباحثی صورت گرفت و در این زمینه هم دستور خوبی از وزیر از محل تعادل بخشی آب اخذ شد.

نماینده مردم یزد، درمجلس تصریح کرد: یکی از دیگر از مباحث مهم این دیدار،سرمایه گذاری در حوزه نیروگاه های خورشیدی و تامین برق تجدیدپذیربا سرمایه گذاری بخش خصوصی و تامین نیرو و برق روستاهای 20 خانوار از طریق نصب سلول های خورشیدی هم یکی دیگر از مباحثی بود که در نشست با وزیر به آن پرداخته شد و نتایج خوبی هم به دست آمد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها