سرپرست آموزش و پرورش استان گفت: مدارس لرستان باید از هر لحاظ آمادگی آموزش حضوری دانش آموزان با رعایت تمام تمهیدات بهداشتی در صورت دستور ستاد مقابله با کرونا را داشته باشند.
کد خبر: ۱۳۴۵۱۰۰
تشدید نظارت ها و جلسات توجیهی متعدد به منظور بازگشایی تدریجی و بهداشتی مدارسبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: سید عیسی سهرابی درخصوص واکسیناسیون فرهنگیان نیز گفت: فرهنگیانی که تاکنون واکسن نزدند باید برای این کار دلایل قابل توجیه داشته باشند و از آنان خواست تا در اسرع وقت برای سلامتی خود دانش آموزان و در نهایت جامعه خود را بر علیه بیماری منحوس کرونا  واکسینه کنند.
 
سرپرست آموزش و پرورش همچنین با اشاره به واکسیناسیون دانش‌آموزان گفت: نقش ما در این زمینه فرهنگ سازی و ترغیب دانش آموزان به واکسیناسیون است و هر منطقه و ناحیه حتماً باید آماری از دانش آموزانی را که واکسن نزده اند به اسم و مدرسه محل تحصیل داشته باشد.
 
سید عیسی سهرابی از مدیران آموزش و پرورش خواست که چتر نظارت و بازرسی ها از مدارس را گسترده‌تر کنند و دو مقوله آموزش و دستورالعمل های بهداشتی در مدارس را به طور دقیق بررسی کنند و با کسانی که در این دو مقوله کوتاهی می کنند طبق دستورالعمل ها قانونی رفتار شود.
 
در این جلسه همچنین موضوعاتی همچون ثبت نام در سیدا، صدور ابلاغ، صدور احکام،  گزینش و تعیین تکلیف مربیان پیش‌دبستانی تصمیم‌گیری شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها