اولین دستور استاندار جدید گیلان ابلاغ شد

راه‌اندازی سامانه مجوزها و سرمایه‌گذاری

نماینده عالی دولت در استان با سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از معاونان فرماندهی و مسئولان اقشار سپاه دیدار کرد.
کد خبر: ۱۳۴۴۸۵۸

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،

استاندار گیلان در این نشست با بیان اینکه مسئولان باید امثال شهیدان حاج قاسم سلیمانی، کاظمی و باکری را الگوی خود قرار دهند، اظهار کرد: برای حل مشکلات باید روحیه بسیجی و جهادی داشت و شعار دولت مردمی هم استفاده از ظرفیت بسیج و مردم در عرصه‌های مختلف است.

 

اسدالله عباسی با اشاره به مشارکت سپاه پاسداران در رفع بسیاری از معضلات کشور، گفت: سپاه  بعد از دوران دفاع مقدس با تشکیل قرارگاه سازندگی به آبادانی کشور پرداخته و در بحران‌ها کنار مردم بوده است.

 

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات گیلان باید وفاق و همدلی را گسترش داد، بیان کرد: با تک‌روی توسط افراد یا جریان‌ها توفیقی حاصل نمی‌شود و باید در این مسیر منسجم حرکت کنیم.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم در این استان دارای مشکلاتی عدیده‌ای هستند، افزود: ریاست در گیلان معنا ندارد زیرا همه ما در قبال مردم مسئول بوده و باید به طور مستمر با حضور میدانی با آنان گفت‌وگو کنیم.

 

وی تصریح کرد: از دستگاه های نظارتی خواسته‌ام تا لیست مدیران و دستگاه‌های متخلف را به بنده اعلام کنند.

 

عباسی شعار دولت مردمی را مبارزه با فساد دانست و بیان کرد: اصحاب فتنه، جریان های انحرافی و لیبرال، کم به کشور و گیلان ضربه نزده اند لذا در دولت مردمی از افراد دارای مدیریت جهادی و فسادستیز در کشور و استان استفاده خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه بروکراسی زائد اداری در گیلان بیشترین آسیب را به این استان زده ، گفت: پسماند و معضلات موجود در رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت، مشکلات زیست محیطی بسیار زیادی برای مردم این استان به وجود آورده است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: با فرد و دستگاهی که بخواهد مانع پیشرفت و حل مشکلات زیست محیطی استان شود، با قاطعیت برخورد می‌شود.

 

وی استفاده از ظرفیت سپاه، بسیج و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء را در رفع مشکلات گیلان راهگشا دانست و گفت: عدم استفاده از این ظرفیت در استان به ویژه در حل معضل پسماند قابل قبول نیست و اگر لازم باشد در دیدار با فرمانده کل سپاه پاسداران، این مشکل را مطرح خواهم کرد چراکه نباید لحظه‌ای در حل مشکلات کوتاهی کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها