رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی:

نوسان‌ قیمتها انگیزه مشارکت اقتصادی مردم را کاهش داده است

استاندار خراسان رضوی گفت: وقتی همه مردم در فعالیت‌های اقتصادی سالم نقش داشته باشند هدف تعالی بخش محقق می‌شود.
استاندار خراسان رضوی گفت: وقتی همه مردم در فعالیت‌های اقتصادی سالم نقش داشته باشند هدف تعالی بخش محقق می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۴۵۳۹
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه خود با اعضاء شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان در اتاق بازرگانی خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد: با پشتیبانی و فرماندهی فعالان اقتصادی و مردم شاهد حرکت و فعالیت‌های رو به جلو باشیم و اگر مشکلاتی در این راه است باید موانع آن برطرف شود.
وی گفت: فعالان عرصه اقتصاد درگام نخست دبیرخانه فعالان اقتصادی را تشکیل دهند و با تشکیل قرارگاه در ستاد ما و دستگاه‌های اجرایی بدنبال رفع موانع تولید باشیم چرا که دستگاه‌های حاکمیتی را بخش خصوصی و مردم به حرکت در می‌آورند.

نظری افزود: مهمترین وظیفه این دبیرخانه احصاء مشکلات، برنامه ریزی و دراختیار قراردادن قرارگاه است و در این مرحله قرارگاه باید بدنبال رفع مشکلات باشد که این امر با در اختیار قرار دادن دستگاه‌ها برای پیشبرد فعالیت اقتصادی میسر می‌شود.
وی دربخش دیگر از صحبت‌های خود گفت: در حوزه افغانستان باید کار‌های جدی صورت بگیرد و از نمایندگان خواست تا در موضوع مناطق آزاد تجاری دوغارون و سرخس و حل مشکلات قانونی آن اهتمام ویژه داشته باشند.
غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری و آذری نائب رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست به اجرائی شدن مصوبات و توجه به کسب و کار با چشم انداز رو به جلو اشاره کردند
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها