به نقل از مطلب منتشر شده در سایت همشهری آنلاین، شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در هنگام خرید آنلاین، با استرس کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. از آنجایی که در خرید آنلاین ما محصولی را که خریداری می‌کنیم را مشاهده نمی‌کنیم، فرآیند خرید را برای ما کمی پر استرس جلوه می‌دهد. این قضیه به خصوص در زمان کالاهای گران قیمت و لوکس به اوج خودش می‌رسد.
کد خبر: ۱۳۴۴۲۹۲
خرید طلا به صورت آنلاین یکی از همین موارد است. با توجه به قیمت بسیار بالای طلا خرید آنلاین آن و بدون رویت محصول بسیار پر استرس و سخت خواهد بود. به همین دلیل وجود قوانینی مانند تضمین بازگشت یا تعویض کالا پس از خرید می‌تواند به شما کمک کند تا با خیال راحت تری محصول خود را خریداری کنید. در چنین شرایطی اگر محصول خریداری شده دارای نقص باشد یا به اشتباه ارسال شده باشد به راحتی می‌توانید آن را تعویض یا پس بفرستید.
 

خرید آنلاین طلا، انواع دستبند و گردنبد طلا با تضمین اصالت


چرا باید طلا خریداری کنیم


طلا یکی از عناصر کمیاب در زمین است و به دلیل جلوه و زیبایی که دارد به عنوان یکی از محبوب‌ترین فلزات مورد استفاده قرار گرفته است. عمده مصرف طلا در ساخت جواهرات می‌باشد.

با استفاده از طلا جواهرات گوناگون زنانه، مردانه و کودکانه مختلفی در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت طراحی و تولید می‌شود. طلا در تولید انواع دستبند، گردنبند، انگشتر و سایر جواهرات کاربرد فراوانی دارد. طلا از زیبایی خاصی برخوردار است و می‌تواند یک استایل ساده را به استایلی شیک بدل کند. از همین رو از طلا به عنوان یکی از پر استفاده‌ترین جواهرات و کالاهای زینتی و لوکس استفاده می‌شود.

چنین ویژگی‌هایی باعث شده است که افراد زیادی دست به خرید انواع طلا و جواهرات بزنند. یک از روش‌های خرید طلا گشت و گذار در بازار و پیدا کردن محصول مورد نظر است. اما پیشرفت تکنولوژی خرید طلا و جواهر را بسیار ساده‌تر کرده است.

شما می‌توانید به صورت آنلاین محصولات موجود را مشاهده و با دیگر محصولات مقایسه کنید. امروزه وب‌سایت‌های متعدد زیادی در حال فعالیت در زمینه فروش آنلاین طلا فعالیت می‌کنند. خرید آنلاین طلاو جواهرات می‌تواند در زمان و وقت شما صرفه جویی کند به همین دلیل است که امروزه، اکثر مردم روی به خرید آنلاین طلا و جواهرات آورده‌اند.
 


چگونه از تضمین اصل بودن طلا در هنگام خرید آنلاین با خبر شویم؟


خرید آنلاین و به خصوص خرید از یک فروشگاه اینترنتی جدید همیشه مشکلات و استرس خاص خودش را داشته است. در وهله اول سعی کنید که خرید خود را از یک فروشگاه معتبر و نام آشنا انجام دهید.

همچنین فروشگاه‌های آنلاین باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشند و به درگاه‌های بانکی معتبر متصل باشند. معمولا نماد اعتماد الکترونکی در پایین صفحه سایت و در فوتر آن قرار دارد. با کلیک کردن بر روی نماد الکترونیکی می‌توانید از معتبر بودن سایت با خبر شوید.

هرگز از وب‌سایت‌هایی که از نماد اعتماد الکترونکی استفاده نمی‌کنند، استفاده نکنید. علاوه بر این موضوع باید به خدماتی که فروشگاه آنلاین در حین فروش محصولات و پس از فروش آن‌ها به شما ارائه می‌دهند نیز توجه داشته باشید.

در هنگام خرید آنلاین همیشه به نکاتی مانند موجود بودن ضمانت اصل بودن کالا و تضمین بازگشت و تعویض کالا توجه فرمایید. یک سری از فروشگاه‌های آنلاین طلا و جواهر مانند فروشگاه آنلاین گالری ربیعی تا 5 روز پس از فروش محصولات خود و تحت قوانین و شرایط خاص تضمین بازگشت و تعویض کالا را به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

موضوع دیگری که باید آن را بررسی کنید ارسال فاکتور توسط محصول خریداری شما می‌باشد. قبل از خرید آنلاین بررسی کنید که فروشگاه آنلاین مدنظر شما فاکتور خرید را با چه مشخصاتی به دست شما ارسال خواهد کرد. امروزه فاکتور طلا با خود طلا برابری می‌کند و در صورتی که طلاهای شما دارای فاکتور نباشند، کسی آن‌ها را از شما خریداری نخواهند کرد.
نداشتن فاکتور طلا می‌تواند دلیلی بر عدم کیفیت محصول یا وجود ایراداتی در آن باشد، پس حتما در هنگام خرید آنلاین طلا و جواهرات به موجود بودن فاکتور توجه فرمایید. همچنین در هر فاکتور طلا باید مواردی همچون سربرگ فاکتور، مشخصات خریدار، نام کامل محصول خریداری شده، قیمت روز طلا، عیار طلا، فی اجرت (کارمزد طلاساز)، سود تک فروشی، متعلقات طلا، مالیات بر ارزش افزوده، قیمت نهایی پرداخت و مهر و امضای طلا فروشی موجود باشد.

با رعایت این نکات می‌توانید با خیال راحت خرید آنلاین طلای خود را انجام دهید و از جواهرات مورد نظر خود به شادی استفاده نمایید.
 

خرید آنلاین طلا، انواع دستبند و گردنبد طلا با تضمین اصالت


چه نوع طلا و جواهراتی را می‌توان به صورت آنلاین خریداری کرد


هر نوع طلا و جواهری را که فکرش را کنید می‌توانید به صورت آنلاین سفارش دهید و آن خریداری کنید. برای این کار کافیست فروشگاه آنلاینی که محصولات مورد نظر شما را دارا می‌باشد را پیدا کنید و با جستجوی محصول مورد نظر آن را خریداری فرمایید. عمده طلا و جواهراتی که به صورت آنلاین به فروش می‌رسند شامل:

دستبند طلا

دست بندهای طلا در دو نوع زنجیری و النگویی طراحی و تولید می‌شوند. دستبند طلا از محبوب‌ترین جواهرات به حساب می‌آید که در کنار طلا برای ساخت آن از چرم و انواع سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی نیز استفاده می‌شود.

سرویس طلا

سرویس‌های طلا برای استفاده در مجالس رسمی و مهمانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید سرویس طلای اختصاصی خود را سفارش دهید یا اینکه سرویس طلا برندهای مطرح دنیا را خریداری نمایید. در هنگام خرید سرویس های طلا  به رنگ پوستتان و استایل شخصی‌تان دقت فرمایید تا سرویس طلای مناسبی را خریداری کنید.

گردنبند طلا

گردنبند‌های طلا یکی دیگر از محصولات ساخته شده از طلا می‌باشند که بسیار پر طرفدار هستند. گردنبند‌های طلا در ابعاد و طرح‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که آن‌ها را مناسب برای هر سلیقه و روحیه‌ای مناسب می‌کنند. همچنین گردنبند‌های طلا یکی از اقلام محبوب و توصیه شده برای انواع کادو می‌باشند.

انگشتر طلا

انگشتر طلا یکی از پر استفاده‌ترین و محبوب‌ترین جواهرات بین بانوان است. خانم‌ها به صورت روزانه از انگشترهای طلا استفاده می‌کنند. در طراحی و تولید این انگشترها از انواع سنگ‌های قیمتی نیز استفاده می‌شود که زیبایی آن را چند برابر می‌کند.

گوشواره طلا

پس از مطمئن شدن از اعتبار فروشگاه آنلاین طلا مورد نظر خود، شما می‌توانید به صورت آنلاین اقدام به خرید گوشواره مدنظرتان کنید. در هنگام خرید گوشواره باید به نکاتی همچون هماهنگی مدل گوشواره با فرم صورت و همخوانی آن با رنگ پوست و موی سر یا بلند و کوتاه بودن مو‌ها دقت داشته باشید تا در هنگام استفاده بیشترین تاثیر را بر روی زیبایی صورت شما بگذارند.


از کدام فروشگاه طلا و جواهر خرید کنیم


فروشگاه‌های زیادی در حال حاضر به صورت آنلاین در حال فروش طلا و جواهر می‌باشند. اما می‌توان گفت که فروشگاه اینترنتی گالری ربیعی به جرات یکی از بهترین فروشگاه‌های حال و حاضر ایران می‌باشد.

این فروشگاه محصولات برندهای مطرح دنیا مانند تیفانی، کارتیه، بولگاری و سایر برندهای مطرح طلا سازی دنیا را با ضمانت اصل بودن کالا و تضمین بازگشت و تعویض آن‌ها به فروش می‌رساند. شما می‌توانید انواع انگشتر، گوشواره، دستبند، آویز طلا را در سایت https://rabieigallery.com  پیدا و خریدار کنید.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها