طبق تازه‌ترین آمار جهانی، تاکنون نزدیک به ۵ میلیون نفر در سراسر جهان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند.
کد خبر: ۱۳۴۴۱۰۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شمار مبتلایان به کرونا در جهان به ۲۴۴ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۵۸۹ نفر، شمار جان باختگان به ۴ میلیون و ۹۷۱ هزار و ۴۳ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۲۲۱ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۳۲۶ نفر افزایش یافته است.
 
جدیدترین آمار قربانیان کرونا در جهان +جدول

۱۰ کشور نخست جهان در ابتلا به ویروس کرونا

تا این لحظه آمریکا با بیش از ۴۶ میلیون نفر، هند با بیش از ۳۴ میلیون نفر، برزیل با بیش از ۲۱ میلیون نفر و انگلیس و روسیه با بیش از ۸ میلیون نفر و ترکیه و فرانسه با بیش از ۷ میلیون نفر در صدر جدول بیشترین مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ قرار دارند.

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌اند.

ویروس کرونا در دسامبر ۲۰۱۹، برای اولین بار در شهر ووهان در استان هوبی چین مشاهده شد؛ تا اوایل سال ۲۰۲۰، تقریبا اکثر کشور‌های جهان با موارد ابتلا به کرونا در کشور خود مواجه شدند و در نهایت در ۱۱ مارس سال ۲۰۲۰، سازمان جهانی بهداشت، همه‌گیر بودن این بیماری را تائید کرد. در ابتدا ادعا شد که این بیماری در آزمایشگاه ساخته شده است، اما بعدا سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد این بیماری منشا حیوانی دارد و ژنوم آن کاملا طبیعی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها