مربی تیم صنعت نفت شکست امروز را حاضل اشتباهات فردی در تیمش ندانست.
کد خبر: ۱۳۴۴۰۶۹

تیم صنعت نفت بعد از شکست هفته اول مقابل ذوب آهن، امشب هم با سه گل مغلوب تراکتور در تبریز شد تا در غیاب منصوریان، آبادانی ها همچنان روی دور باخت قرار داشته باشند. صحبت های محمد خرمگاه، مربی تیم صنعت نفت در نشست خبری پس از این بازی را در ادامه می خوانید:

 

اشتباه مال ما مربیان است

این برد را به تیم خوب تراکتور تبریک می گویم. سه تا اشتباه کردیم و سه گل خوردیم. تقریبا 70 درصد از مالکیت بازی را در اختیار داشتیم. سوار بازی بودیم ولی روی اشتباه فردی باختیم. نمی خواهیم این اشتباهات را گردن بازیکنان بیاندازیم؛ اشتباهات فردی مال ماست و ما مربیان اشتباه کردیم که بازیکن در زمین توجیه نبوده و آن اشتباهات را کرده است. امیدوارم که در بازی های بعدی بدون اشتباه باشیم و از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

توقع چنین بازی خوبی از بچه ها نداشتیم

بازی خوبی بود. توقع چنین بازی خوبی از بچه ها نداشتیم. خیلی خوب بازی کردند ولی متاسفانه اسیر اشتباهات شدیم. فقط می توانم به تراکتور تبریک بگویم. امیدوارم که در ادامه اشتباهات فردی نداشته باشیم و بتوانیم وقتی خوب بازی می کنیم، نتیجه خوب بگیریم.


شرمنده هواداران آبادانی هستند


ما باختیم و حتما خوب نتوانستیم بازیکن را از نظر ذهنی و شرایط بازی آماده کنیم. بازی که ما 70 درصد مالکیت آن را داشتیم باختیم. شرمنده هواداران آبادانی هستند. آنها امیدوار باشند  که در آینده نتایج خیلی خوبی خواهیم گرفت.

 

خرمگاه در پایان از شرایط میزبانی هم تشکر کرده و گفت: مردم خوب تبریز و عوامل تراکتور مثل همیشه مهمان نواز بودند و شرایط میزبانی را به خوبی ادا کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها