معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: روز چهارشنبه، هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام را در بروکسل ملاقات خواهم کرد تا گفتگوهایمان را درباره مذاکرات نتیجه محور ادامه دهیم.
کد خبر: ۱۳۴۴۰۳۷

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در توئیتر از سفر به بروکسل جهت مذاکرات برای لغو تحریم‌ های غیرقانونی و ظالمانه خبر داد و نوشت: روز چهارشنبه، هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام را در بروکسل ملاقات خواهم کرد تا گفتگوهایمان را درباره مذاکرات نتیجه محور ادامه دهیم.

وی ادامه داد: ادامه سیاست شکست‌ خورده فشار حداکثری، قطعا نمی‌تواند موانع پیش روی «مذاکرات برای لغو تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه» را بردارد، بلکه بر پیچیدگی‌های فراوان مذاکرات خواهد افزود.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان اضافه کرد: مسئله این است که آیا طرف‌های مقابل از آمادگی واقعی برای انجام تعهدات خود، از جمله فراخواندن یک ناقض غیرعضو به ترک خط مشی‌ها و میراث مخرب گذشته برخوردارند؟

باقری تصریح کرد: ایران مصمم به انجام مذاکراتی است که تحریم‌ های ظالمانه و غیرقانونی را به صورت کامل و موثر لغو کند، عادی‌سازی روابط تجاری و اقتصادی با ایران را تضمین و ضمانت‌های معتبری برای عدم بدعهدی بیشتر فراهم کند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها