به گزارش جام جم آنلاین؛ سرمربی قرمزها علیرضا ابراهیمی مدافع این تیم را بخشید و او امروز با دیگر بازیکنان تمرین می کند. دیروز این بازیکن در جلسه با مربیان پرسپولیس از آنها عذرخواهی کرد. او به خاطر نیمکت نشینی در بازی هفته اول اعتراض داشت و به همین دلیل در بازی فولاد اصلا همراه تیم نبود. حالا مشکلات حل شده و این بازیکن دوباره با تیم تمرین می کند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند