مدیرکل زندان های لرستان گفت: حضور فرزندان این سرزمین در کانون های اصلاح و تربیت، مطلوب ما نیست و حال که به هر دلیل اجباری پیش آمده است تا مقطعی از عمر خود را در این مرکز سپری کنند باید تلاش شود تا با تفکر در گذشته خود و با کمک مربیان، مسیر جدیدی در زندگی خود ترسیم کنند و به آن پایبند باشند.
کد خبر: ۱۳۴۳۹۲۶
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: عبدالمجید کشوری افزود: نام گذاری هفته وحدت که به ابتکار حضرت امام «ره» صورت گرفت، نقطه عطفی در تاریخ برادری و همبستگی مسلمانان جهان بود.
 
کشوری تصریح کرد : امروز شاهد برکات و ثمره این نامگذاری هستیم چرا که سبب یک رویکرد راهبردی برای تشکیل تمدن اسلامی شده است و اطاعت از نبی مکرم اسلام(ص) و پایبندی به دستورات و تعالیم آن حضرت ، مهمترین عامل در تحقق بخشیدن به وحدت اسلامی است.
 
مدیرکل زندان ها بیان کرد: اتحاد و همبستگی که بین ملل اسلامی بوجود آمده سبب شده است تا حرکتی عظیم در مسیر تشکیل تمدن فراگیر اسلامی شکل بگیرد.
 
وی با مهم بر شمردن بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی خاطرنشان کرد: در گرامیداشت اعیاد دینی، باید اهتمام لازم را داشته باشیم چرا که این همان حرکت در مسیر بیداری اسلامی است که در نهایت می تواند باعث رشد و کمال انسانیت شود.
 
مدیرکل زندانهای لرستان افزود:برگزاری اینگونه برنامه ها بسیار ارزشمند است و مشارکت مددجویان کانون در برنامه های تربیتی و فرهنگی می تواند به ایجاد تحول در نگرش و جهان بینی آنان شود که در ادامه می تواند آنها را در مسیر صحیح زندگی قرار دهد.
 
کشوری با بیان اینکه فرزندان این سرزمین، در کانون های اصلاح و تربیت به هیچ عنوان مطلوب ما نیست تاکید کرد: حال که به هر دلیل اجباری پیش آمده است تا مقطعی از عمر خود را در این مرکز سپری کنند، باید تلاش کنید تا با تفکر در گذشته خود و با کمک مربیان، مسیر جدیدی در زندگی خود را ترسیم کنند و به آن نیز پایبند باشید.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها