اعضای کمیسیون‌های اصلی و فرعی شورای اسلامی شهر برازجان انتخاب شدند؛

صد و شصتمین جلسه رسمی شورا‌

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت:

ساماندهی بازار ماهی فروشان در دستور کار شورا و شهرداری

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به اتفاق معاونین خدمات شهری و عمرانی و مدیر سازمان پسماند شهرداری بندر بوشهر از بازار ماهی فروشان شهر بوشهر بازدید کردند
کد خبر: ۱۳۴۳۹۰۹

 

 

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به اتفاق معاونین خدمات شهری و عمرانی و مدیر سازمان پسماند شهرداری بندر بوشهر از بازار ماهی فروشان شهر بوشهر بازدید کردند. 

جعفر پورکبگانی در این جریان اظهار داشت: بازار ماهی فروشان شهر بوشهر از جمله بازارهای سطح شهر است که روزانه پذیرای هزاران شهروند بوشهری و همچنین مسافرانی که از نقاط مختلف استان یا حتی خارج از استان برای خرید ماهی یا میگو به این شهر می آیند، می باشد که به عنوان یکی از نمادهای شهر بوشهر بشمار می رود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در ادامه خاطرنشان کرد : در راستای پیگیری مشکلات و مطالبات شهروندان گرامی به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین شهرداری بندر بوشهر از بازار ماهی فروشان شهر بوشهر بازدید داشتیم و با ماهی فروشان از نزدیک در خصوص مسائل و مشکلاتی که با آن روبرو هستند صحبت کردیم.

پورکبگانی تصریح کرد: به منظور بر طرف شدن مشکلات موجود در محوطه بازار ماهی فروشان از جمله مشکل ساماندهی عمده فروشان و دفع پس آبها، جانمایی مخازن زباله، کف سازی محوطه بازار، آسفالت کوچه مجاور و جمع آوری پسماندهای بازار ماهی فروشان بررسی های لازم صورت گرفت تا با تمهیداتی که در نظر گرفته می شود در آینده نزدیک شاهد بهبود وضعیت این بازار باشیم.

وی افزود: از آنجایی که آبزیان دارای شرایط نگهداری خاصی به ویژه از نظر مسائل بهداشتی هستند که این موضوع با سلامت جامعه سروکار دارد و در صورت عدم رعایت آن می تواند سلامت شهروندان را به مخاطره اندازد، از این رو بهسازی و پاکسازی محیط بازار ماهی فروشان با در نظر گرفتن مسائل و نکات بهداشتی و همچنین مسائل زیباسازی برای مجموعه مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها