رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سارقان حرفه ای ساختمان های نیمه کاره با اعتراف به 10 فقره سرقت در سطح شهرستان کرج خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۳۸۲۱

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ "محمد نادربیگی" با اعلام این خبر بیان داشت: پس از وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در مناطق غربی شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.


وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه متوجه شدند، سارقان در طول شبانه روز در یک گروه 3 نفره با شیوه های مختلف وارد ساختمان های در حال احداث شده و اقدام به سرقت اقلام آن ها می کنند.


نادربیگی با بیان اینکه با تلاش کارآگاهان یکی از متهمان در مدت کوتاهی شناسایی و تحت نظر قرار گرفت بیان کرد: در ادامه پس از شناسایی مخفیگاه این سارق حرفه ای، در یک فرصت مناسب متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل شد.


وی با اشاره به کشف مقداری اموال مسروقه در مخفیگاه متهم، تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته متهم به 10 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره با همدستی 2 نفر دیگر از دوستانش اعتراف کرد.


رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در ادامه مخفیگاه همدستان متهم در منطقه رجائی شهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی هر 2 آنها دستگیر و به همراه متهم اصلی پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.تلاش برای دستگیری مالخر اموال مسرقه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها