تاکنون انسجامی بین مسئولین لرستان نبوده است

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: متاسفانه تاکنون انسجامی بین مسئولین لرستان نبوده است.
کد خبر: ۱۳۴۳۶۹۶
به گزارش جام جم انلاین لرستان: ایت الله احمد مبلغی افزود:  اکثر نمایندگان عمدتا تمرکز روی منطقه خود داشتند و در توسعه استان یک‌دست نبودند؛ البته به تازگی انسجام اندکی بین نمایندگان دیده می‌شود.
 
نماینده مردم لرستان در خبرگان رهبری عنوان کرد: انعکاس، پیگیری و جمع‌بندی مطالبات و مشکلات بسیار مهم است.
 
مبلغی با بیان اینکه ناهنجاری‌ها در لرستان وجود دارد و این تاسف بار است، خاطرنشان کرد: قدرت مطالبه‌گری را دست کم نگیریم و با توجه به امکانات مردم مطالبه‌گر باشند و مسئولین به صورت منسجم‌تری روی این مطالبات متمرکز شوند.
 
وی اظهار کرد: در فرآیند توسعه همه ورود پیدا کنند و اختلافات را کنار بگذارند و معیارها و هنجارها بیان شود.
 
نماینده مردم لرستان در خبرگان رهبری در خصوص آخرین وضعیت سدمعشوره در کوهدشت گفت: قبلا در مورد این پروژه مایوس شدم اما به برکت مطالبه‌گری مردم سرزنده شدم و معتقدم اگر مساله معشوره حل نشود لرستان با مشکل مواجه خواهد شد.
 
نماینده مردم لرستان در خبرگان رهبری خطاب به مسئولین ارشد نظام تاکید کرد: مسئولین، لرستان را دریابید چرا که استانی با ظرفیت است اما در مشکلات اساسی به سر می‌برد.
 
مبلغی گفت: در برخی روستاهای لرستان، خیلی از کارها را با تمرکز مختصری می‌توان به انجام رساند و حل کرد.
 
وی افزود: لرستان نخبگان و اندیشمندانی زیادی دارد که گوشه‌گیر و منزوی شدند که باید به کمک استان بیایند و از این ظرفیت در جلسات و تصمیم‌گیری‌ها استفاده شود.
 
نماینده مردم لرستان در خبرگان رهبری مدیریت، راهبرد و بهره‌گیری از نخبگان را شروط عبور از بحران‌ها  دانست و خاطرنشان کرد: سطح فکر و اندیشه ورزی و اساتید دانشگاهی این استان از جایی کمتر نیست و حتی در برخی جاهای دیگر بالاتر است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها