مسابقات هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال شنبه برگزار می شود آن هم در حالیکه ممکن است یکی دو بازی مانند هفته قبل برگزار نشود.
کد خبر: ۱۳۴۳۵۶۴

به گزارش جام جم آنلاین، در هفته نخست مسابقات لیگ دسته اول دو بازی به دلایل آماده نبودن کارت بازی بازیکنان یکی از دو تیم برگزار نشد. به نظر می رسد در هفته دوم هم شاهد چنین شرایطی باشیم. در کرمان شاهد یک دربی مسی هستیم.

مس کرمان میزبان تیم تازه لیگ یکی شده مس شهربابک است. مس شهربابک هفته گذشته به دلیل آماده نبودن کارت بازی بازیکنان پارس جنوبی به میدان نرفت.

مس کرمان هم به دلیل اینکه وضعیت تیم بادران تهران مشخص نبود بازی اش برگزار نشد! به این ترتیب این دو تیم مسی برای اولین مرتبه در هفته دوم لیگ به میدان می روند.

در تبریز هم شاهد تقابل مربیان استقلالی هستیم. پیروز قربانی با رایکا بابل میزبان تیم ماشین سازی تبریز است. رایکا هفته گذشته در بازی جنجالی به تساوی 2 بر 2 مقابل استقلال ملاثانی رسید. ماشین سازی اما در شهر خودش 4 گل از تیم شهرداری همدان خورد. به نظر می رسد رایکا در این هفته بتواند اولین برد خود را مقابل تیم علیرضا اکبرپور به دست بیاورد.

سایپا میهمان تیم قشقایی شیراز است. نارنجی پوشان تهرانی هفته گذشته در خانه مقابل استقلال خوزستان به تساوی رسیدند و این هفته به دنبال اولین برد خود هستند. قشقایی اما در خانه حریف تیم شاهین شهرداری بوشهر را شکست داده است. در همدان هم شاهد یک بازی جذاب خواهیم بود. جایی که ملوان مدعی به مصاف شهرداری همدان می رود. شهرداری همدان به تازگی به لیگ یک صعود کرده و انگیزه های زیادی برای تقابل با تیم قدیمی و ریشه دار ملوان دارد.

پارس جنوبی هم اگر کارت بازی بازیکنانش صادر شده باشد میزبان تیم خیبر خرم آباد است. خیبر هفته گذشته به پیروزی رسید اما پارس جنوبی حتی اجازه حضور در میدان را پیدا نکرد. شهرداری آستار با فرشاد پیوس میزبان خوشه طلایی ساوه است.

البته تیم بادران تهران تیمی که وجود خارجی ندارد و امتیازش را به تیم شمس آذر قزوین واگذار کرده میهمان تیم استقلال خوزستان است.

برنامه مسابقات هفته دوم لیگ یک:

شنبه اول آبان ۱۴۰۰
مس کرمان - مس شهر بابک – ساعت ۱۵- ورزشگاه امام علی(ع) کرمان
پارس جنوبی جم بوشهر- خیبر خرم آباد– ساعت ۱۷- ورزشگاه تختی شهرجم
شهرداری آستارا -خوشه طلایی ساوه – ساعت ۱۵- ورزشگاه ورزشگاه سردار جنگل رشت
استقلال خوزستان- بادران تهران – ساعت ۱۷- ورزشگاه اختصاصی فولاد شهر اهواز
قشقایی شیراز- سایپا تهران – ساعت ۱۵- ورزشگاه حافظیه شیراز
ویستا توربین تهران – استقلال ملاثانی – ساعت ۱۵- ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران
شهرداری همدان- ملوان بندر انزلی – ساعت ۱۵- ورزشگاه حاجی بابایی شهر همدان
آرمان گهر سیرجان - شاهین شهرداری بوشهر – ساعت ۱۵- ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان
رایکا بابل - ماشین سازی تبریز – ساعت ۱۴:۴۵- ورزشگاه شهدا شهر سیمرغ

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها